Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport

08. februára 2016

Hokejoví fanúšikovia môžu hodnotiť kvalitu štadiónov, najlepšie Košice



Na snímke zimný štadión Steel Aréna, Košický štadión Ladislava Trojáka.



Zdieľať
Na snímke zimný štadión Steel Aréna, Košický štadión Ladislava Trojáka. Foto: TASR - Milan Kapusta
Bratislava 8. februára (TASR) - Hokejoví fanúšikovia môžu od začiatku roka hodnotiť kvalitu a stav služieb na slovenských zimných štadiónoch. Do hodnotenia cez systém Staffino je zapojených dokopy 23 miest, v ktorých sa hrá najvyššia Tipsport Liga, respektíve I. hokejová liga. Podnety od ľudí putujú priamo k vedeniu Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH), ktorý sa nimi bude zaoberať.


V rámci pilotného projektu môžu fanúšikovia hodnotiť tri kategórie - bufety, sedadlá a viditeľnosť, toalety. Svoje názory môžu vyjadriť prostredníctvom stránky www.staffino.sk/SZLH alebo aplikácie Staffino. "Na to, aby sme zvýšili návštevnosť na zápasoch, potrebujeme aj spätnú väzbu od fanúšikov, ako sa na štadiónoch cítia, či sú s kvalitou služieb alebo čistotou spokojní alebo nie. Aj vďaka takýmto moderným riešeniam, ako je hodnotenie cez web alebo mobil, môžeme na štadióny pritiahnuť viac rodín s deťmi, viac hokejových priaznivcov na celom Slovensku," uviedol generálny sekretár SZĽH Róbert Pukalovič.

Cez nezávislý systém hodnotilo kvalitu služieb a zákazníckeho servisu už viac než 14-tisíc Slovákov. Poslali zatiaľ spolu takmer 34-tisíc pochvál alebo pripomienok na úroveň rôznych prevádzok a inštitúcií, či prístup konkrétnych zamestnancov, ktorí sa im venovali alebo ich obsluhovali. Hodnotili kvalitu obsluhy a občerstvenia v bufetoch, čistotu na toaletách či stav sedadiel a výhľad zo svojho miesta na hraciu plochu. Po prvom mesiaci od spustenia projektu vychádza na tom v hodnotení zatiaľ najlepšie košická Steel Aréna, ďalej HK Nitra Aréna a zimné štadióny vo Zvolene, Piešťanoch a Spišskej Novej Vsi. Najviac fanúšikovia chválili ochotu obsluhy v bufetoch, čistotu na tribúnach, kvalitu občerstvenia a rýchlosť vybavenia pri vstupe, naopak, nespokojní sú najmä s čistotou a stavom toaliet, rýchlosťou obsluhy v bufetoch, výberom a cenou občerstvenia. Vďaka systému sa podnety od ľudí dostávajú priamo k manažérom alebo majiteľom prevádzok či inštitúcií, ktorí sa nimi začnú okamžite zaoberať.

"Infraštruktúra a celkové služby poskytované na našich zimných štadiónoch sú jednou z priorít súčasného vedenia SZĽH. Chceli sme získať reálne merateľné výsledky toho, aká je spokojnosť fanúšikov so službami na zimných štadiónoch. Využili sme systém Staffino, ktorý poskytuje merateľné ukazovatele aj v iných oblastiach. Spolupráca je pripravená na štyri mesiace, po ktorých by sme mali mať vzorku, ako slovenskí fanúšikovia vnímajú prostredia na štadiónoch prvej a druhej ligy. Zatiaľ prevažujú pozitívne reakcie, reálny pohľad ale budeme mať až po konci projektu. Ako SZĽH budeme jednotlivo komunikovať s majiteľmi štadiónov o tom, aby sa prostredie upravilo a podmienky pre vrcholový hokej zlepšili," povedal pre TASR člen Výkonného výboru SZĽH Martin Kohút.

Do projektu nie je zahrnutý Zimný štadión Ondreja Nepelu v Bratislave, na ktorom hrá Slovan domáce zápasy v nadnárodnej KHL. Atmosféra a kvalita služieb na ňom ďaleko prevyšuje ostatné arény na Slovensku, kde sa hrá prvá či druhá najvyššia slovenská súťaž. "Naším cieľom je priblížiť štadióny na Slovensku k úrovni ZŠ Ondreja Nepelu. Ten je svojím štandardom zatiaľ niekde inde," dodal Kohút.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Terry chce zotrvať v Chelsea, ale vedenie klubu s ním nekomunikuje
<< predchádzajúci článok
Róbert Mak po prehre s Olympiakosom kritizoval rozhodcov