Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

10. mája 2018

Kampaň #EUandME chce mladým priblížiť výhody EÚ



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Bratislava 10. mája (TASR) - Cieľom kampane #EUandME je vytvoriť priestor na diskusiu s mladými Európanmi o vplyve EÚ na ich každodenný život. Jej súčasťou je päť krátkych filmov, ktoré ukazujú príklady tohto vplyvu. Mladí režiséri sa zároveň môžu zapojiť do súťaže o získanie grantu na nakrútenie ďalších krátkych filmov.


Úlohou súťažiacich režisérov bude natočiť film, ktorý rozpovie príbeh o prínose EÚ do života ľudí. Podmienkou zapojenia sa do súťaže je odoslanie písomnej verzie obsahu deja a video natočené prostredníctvom smartfónu, v ktorom jednotliví režiséri vysvetlia, čo ich inšpirovalo film natočiť. Finalistov vyberie porota zložená z režisérov, o piatich víťazoch rozhodne verejnosť hlasovaním.

Všetkých desať filmov – päť od profesionálnych režisérov a päť od mladých režisérov bude zverejnených aj na webovej stránke https://europa.eu/euandme/sk/. Na tej tiež postupne pribudnú aj príbehy z reálneho života spolu s rôznymi faktami, číslami a ďalšími zaujímavosťami.

Celoeurópska kampaň #EUandME potrvá 18 mesiacov. Pre Slovensko kampaň oficiálne spustil podpredseda Európskej komisie Maroš Šefčovič počas osláv Dňa Európy 9. mája.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Princ Charles sa stretol s hlavou gréckej pravoslávnej cirkvi
<< predchádzajúci článok
J. ŠELIGA: NEVIDÍME ÚSILIE VLÁDY O OBNOVU DÔVERY VEREJNOSTI V ŠTÁT