Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia

25. mája 2016

Krásy Slovenska ponúkajú novú spoločensko-zábavnú hru o Tatrách

Zdieľať
Na snímke vľavo hore je Lomnické sedlo, uprostred Lomnický štít a vpravo je Kežmarský štít. Foto: TASR/Milan Kapusta
Bratislava 25. mája (TASR) - Redakcia časopisu Krásy Slovenska po spoločenskej a náučnej hre o Slovensku a Bratislave pripravila novú náučno-vzdelávaciu a spoločensko-zábavnú hru o Tatrách. Zahrať si ju môžete už 28. mája 2016 na 53. Stretnutí čitateľov časopisu Krásy Slovenska na Veľkej Javorine.

V programe stretnutia je aj prezentácia nových praktických publikácií pre cykloturistov, a to: Najkrajšie cyklotrasy (Podjavorinsko a Považie), (Tatry a okolie), (Košice a okolie) a Náučné chodníky (Stred a juh), Najkrajšie vyhliadky a z Devína na Duklu.

Hra je pútavou turistickou prechádzkou po Tatrách, ich dolinách, osadách a úbočiach, obohatená o otázky, ktoré sa viažu k najzaujímavejším tatranským prírodným a kultúrnym atrakciám. Víťazom hry sa stáva hráč, ktorý vďaka vedomostiam a dávke hráčskeho šťastia najrýchlejšie prejde celú trasu herného plánu.

V hre sú zakomponované dva hracie plány. Prvý plán Tatry pre malých (pre deti vo veku 7 až 12 rokov) a druhý plán Tatry pre veľkých (pre staršie deti a dospelých). Hra obsahuje 480 otázok pre staršie deti a dospelých a 162 otázok pre menšie deti. Otázky sú rozdelené na 201 kartičkách štyroch druhov. K hraciemu plánu Tatry pre veľkých patria kartičky s otázkami a fotohádankami o prírode, turistike, histórii, osobnostiach a zaujímavostiach Tatier. K hraciemu plánu Tatry pre malých patria kartičky s jednoduchšími otázkami a fotohádankami o histórii a súčasnosti Tatier.

Hra Poznáš Tatry je výbornou hrou do akejkoľvek spoločnosti. Ponúka poučenie i zábavu. Radosť z toho, keď viete a zamyslenie, koľko toho ešte neviete.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

Tlač    Pošli

nasledujúci článok >>
Solárne lietadlo pokračuje v ceste okolo sveta, smeruje do Oklahomy