Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport

17. mája 2007

Lístky na finále Ligy majstrov stoja už desaťnásobok



Týždeň pred vyvrcholením takmer rok trvajúcich bojov vo futbalovej Lige majstrov sa stupňuje najmä na internetových portáloch aj horúčka fanúšikov usilujúcich sa zohnať vstupenky na aténske finále. ...



Zdieľať

ATÉNY 17. mája (WEBNOVINY) - Týždeň pred vyvrcholením takmer rok trvajúcich bojov vo futbalovej Lige majstrov sa stupňuje najmä na internetových portáloch aj horúčka fanúšikov usilujúcich sa zohnať vstupenky na aténske finále. Napriek varovaniu Európskej futbalovej únie (UEFA) sú najmä fanúšikovia dvoch aktérov duelu na Olympijskom štadióne - FC Liverpool a AC Miláno ochotní zaplatiť za vzácny artikel aj sumu blížiacu sa k desaťnásobku pôvodnej ceny lístku. Oba tábory dostali k dispozícii po 17 000 vstupeniek, 20 000 rozdelila UEFA národným federáciám, sponzorom a hosťom a zvyšných 9000 sa predalo už v období, ktoré sa skončilo februárovým dátumom, keď ešte neboli známi finalisti. Na internetových dražbách sa objavili lístky, ktoré pôvodne stáli od 80 do 200 eur za pár, pravda, teraz je ich hodnota od 830 do 1900 eur. Na lukratívnom trhu sa dokonca objavili aj podnikavci spoza Atlantiku, ako napríklad majiteľ prihlásený na portál eBay pod menom "ranndino": "Uvedomujem si, že tá cena je trochu šialená, ale bola to najlacnejšia vstupenka, akú som zohnal. Veľmi som chcel na zápas ísť, pretože som fanúšik Liverpoolu. Iba chcem, aby sa mi peniaze vrátili späť. Nie som žiaden žralok túžiaci po zisku. Kúpil som lístok na internete a predávam ho za rovnakú cenu," dušuje sa Američan, ktorý za svoju vstupenku pýta 2600 dolárov a svoje peniaze pravdepodobne aj dostane. Nepriamo to potvrdzujú aj slová hovorcu UEFA Williama Gaillarda: "Keby sme postavili štadióna pre milión fanúšikov, aj tak by sme ho vypredali. Sedemnásťtisíc pre každý klub je maximálna možná hranica."

Na futbalovom ošiali zarábajú aj šikovní priekupníci z usporiadateľskej krajiny. Istý predávajúci zo Solúna zaplatil za dva lístky 410 eur, teraz ich ponúka za rovnakú sumu ako jeho americký "kolega". Ďalší jeho krajan sa dokonca snaží nalákať kupcov špeciálnou akciou - k tovaru pridá aj šesť fliaš miestneho alkoholu ouza, lístky na metro a sprievodcu po Aténach. Francúzovi Michaelovi sa v tejto konkurencii darí menej, 80-eurové lístky kúpil za 2000 eur a teraz sa ich nemôže zbaviť. "Vlani som kúpil pár za 1300 eur a dostal som zaň 4300. Teraz je to horšie, asi preto, lebo ide o opakované finále spred dvoch rokov," vysvetľuje si "menší záujem" Michael.

SITA/APF


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Beckham lákadlom pre austrálske kluby
<< predchádzajúci článok
Olympijský Peking stále sužuje kvalita ovzdušia