Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

MACCAFERRI CENTRAL EUROPE prispieva k bezpečnosti slovenských diaľnic



R2 Žiar nad Hronom, systém MacRes



Zdieľať
R2 Žiar nad Hronom, systém MacRes Foto: MACCAFERRI CENTRAL EUROPE
Bratislava 29. apríla (OTS) - MACCAFERRI CENTRAL EUROPE má aktuálne vo výstavbe zhruba 104 000 metrov rýchlostných ciest a diaľnic. Spoločnosť pristupuje ku každému projektu individuálne a prináša riešenia šité na mieru. Inak to nie je napríklad ani pri výstavbe úseku diaľnice D1 Hričovské Podhradie–Lietavská Lúčka, ktorú momentálne realizuje.


Keďže portfólio spoločnosti a aj jej technické znalosti nadobudnuté za viac ako 140 rokov sú veľmi obsiahle, inžinieri nie sú nijako konvenčne limitovaní stereotypnými riešeniami, ktoré sú bežne dostupné na trhu. „Na každý špecifický problém máme k dispozícii viac variantov riešení a produktov z nášho portfólia, nie sme viazaní výlučne na predaj jedného konkrétneho produktu. Naše riešenia vyrábame, projektujeme a inštalujeme po celom svete. Konečný výsledok tak vždy vzniká vo veľmi úzkej spolupráci na viacerých úrovniach medzi centrálou Maccaferri v Taliansku, miestnymi zástupcami našej spoločnosti a požiadavkami klientov,“ povedal Ľuboš Lichý, obchodný riaditeľ spoločnosti MACCAFERRI CENTRAL EUROPE.

Práve medzinárodná prepojenosť umožňuje hľadať a prinášať riešenia, ktoré sú šité na mieru a sú výsledkom precíznej analýzy a vyhodnocovania. „Keď naši zákazníci požiadajú o kvalitné riešenie, máme pre nich ponuky, ktoré sú záverečnou etapou dlhodobého procesu analýz a návrhov vychádzajúcich zo skúseností v rámci celosvetovej spolupráce. V tomto zahŕňajú naše riešenia strategickú pridanú hodnotu,“ vysvetlil Ľ. Lichý.

Pri výstavbe ciest majú vysokú dôležitosť všetky fázy projektu, či už je to príprava, alebo samotná realizácia. Dobre premyslené projekty sa neskôr odzrkadlia na kvalite, životnosti a udržateľnosti ciest. „Poskytujeme aj technickú podporu pri inštalácii priamo na stavbe, čím zvyšujeme kvalitu diela a prispievame tým k šetreniu budúcich výdavkov, ktoré sú spojené
s prípadnými reklamáciami diela a možnými nutnými opravami,
“ dopĺňa Ing. Peter Funtiktechnický manager spoločnosti MACCAFERRI CENTRAL EUROPE.

Vďaka inováciám sa infraštruktúra stáva omnoho pohodlnejšou a bezpečnejšou. Čo všetko stojí za finálnym riešením a podobou diela nie je možno na prvý pohľad viditeľné, no pravdou je, že bezpečnosť je jedným z hlavných kritérií pri návrhu a výstavbe a venuje sa jej osobitá pozornosť. „Pokiaľ ide o bezpečnosť, môžeme hovoriť o oporných konštrukciách, zárubných múroch pri diaľniciach a železniciach alebo o vystužovaní málo únosného podložia násypov. Ochrana infraštruktúry a životov ľudí pred padaním kameňov zo strmých svahov či ďalšie iné aplikácie, ktoré si bežný vodič alebo cestujúci ani nevšimne, je pre nás dôkazom, že našu prácu sme odviedli poctivo. Bezpečnosť a dlhodobá udržateľnosť konštrukcií sú pre nás jednou z najdôležitejších priorít.“ povedal Ľuboš Lichý.

O pridanej hodnote spoločnosti MACCAFERRI CENTRAL EUROPE vypovedá najmä jej individuálny prístup, a tiež fakt, že stojí za väčšinou rozostavaných alebo už dostavaných slovenských diaľnic.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rusko a Čína sa zhodli v názoroch na situáciu v Juhočínskom mori
<< predchádzajúci článok
Takmer dvesto Slovákov je pripravených poskytnúť utečencom bývanie