Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

03. mája 2015

Na reklamy na internete kliká na Slovensku viac žien než mužov



Na Slovensku kliká na displejové reklamy na internete viac žien ako mužov, keď miera preklikov (CTR) u mužov dosahuje 0,38 %, kým u žien 0,44 %. Vyššie CTR žien bolo zaznamenané ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
 
Bratislava 3. mája (TASR)- Na Slovensku kliká na displejové reklamy na internete viac žien ako mužov, keď miera preklikov (CTR) u mužov dosahuje 0,38 %, kým u žien 0,44 %. Vyššie CTR žien bolo zaznamenané vo väčšine sledovaných krajín v regióne strednej a východnej Európy (CEE). Ukázala to štúdia gemiusAdMonitor od poradenskej spoločnosti Gemius.


Na reklamy reaguje viac ako pätina slovenských užívateľov, čím sa Slovensko spolu s Maďarskom radí v počte preklikov na druhé miesto. Viac klikajúcich bolo zaznamenaných iba v Poľsku. Slovensko je s priemernou mierou preklikov 0,41 % mierne pod priemerom regiónu CEE (0,45 %). Najvyššiu mieru preklikov zaznamenala štúdia na Ukrajine (0,89 %) a v Chorvátsku (0,71 %).

Najviac klikajú na reklamné bannery 16- až 24-roční užívatelia internetu (0,48 %), čo je charakteristické pre väčšinu skúmaných štátov. O niečo staršia veková kategória (25 - 34 rokov) generuje, naopak, najnižšie CTR o hodnote 0,38 %.

Štúdia zahŕňa kampane merané pomocou nástrojov gemiusDirectEffect a gemiusProfileEffect v 13 štátoch regiónu CEE: v Českej republike, na Slovensku, v Estónsku, Rumunsku, Poľsku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Bulharsku, Litve, Lotyšsku a na Ukrajine. Spoločnosť v týchto štátoch meria aspoň 50 % online reklamných kampaní

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Colours of Ostrava - výnimočný festival na atraktívnom mieste a zaujímavom meste
<< predchádzajúci článok
Šéf na pohľadanie: Pozrite sa, čo urobil pre zamestnancov