Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

29. novembra 2006

Náklady na kampaň zverejnila aj Flašíková-Beňová



Náklady na predvolebnú kampaň sa dnes rozhodla zverejniť aj europoslankyňa a podpredsedníčka Bratislavského samosprávneho kraja Monika Flašíková-Beňová (Smer-SD, ĽS-HZDS, SMK, SF a SZ). Ako ...



Zdieľať

BRATISLAVA 29. novembra (WEBNOVINY) - Náklady na predvolebnú kampaň sa dnes rozhodla zverejniť aj europoslankyňa a podpredsedníčka Bratislavského samosprávneho kraja Monika Flašíková-Beňová (Smer-SD, ĽS-HZDS, SMK, SF a SZ). Ako uviedla pre agentúru SITA, v meste má 120 volebných billboardov, náklady na celú kampaň by mali dosiahnuť 3,8 milióna korún. Člen Flašíkovej volebného tímu Milan Hric v utorok informoval, že informáciu o nákladoch nemá k dispozícii a Flašíková rozsah kampane a náklady na ňu zverejní až po voľbách.

Ako agentúru SITA informoval manažér Ďurkovského kampane Boris Švehlák, opätovnú kandidatúru súčasného primátora Bratislavy Andreja Ďurkovského propaguje približne 250 billboardov a desiatky reklamných pútačov. "Náklady na kampaň sú naplánované na približne tri milióny korún, presné číslo však môžeme uviesť až po jej skončení," dodal Švehlák.

Marian Kočner pre agentúru SITA povedal, že jeho predvolebná kampaň stojí od štyroch do piatich miliónov korún, vrátane troch miliónov, ktoré budú výhrou v sms súťaži pre účastníkov komunálnych volieb v Bratislave. V meste má 40 billboardov, jeden megaboard, zaplatil si tiež reklamu v rozhlase.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Skutočné požiadavky na ŠFRB predstavujú zatiaľ 4,68 mld. Sk
<< predchádzajúci článok
Riceová bude rokovať s arabskými partnermi o stabilizácii