Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

01. marca 2012

Nová aplikácia od SSE pomôže ušetriť výdavky na elektrinu



Stredoslovenská energetika, a.s. (SSE) vyvinula ako prvá spoločnosť v sektore energetiky aplikáciu pre mobilné telefóny, ktorá umožňuje sledovať a kontrolovať spotrebu elektrickej energie. Aplikácia je k ...



Zdieľať
logo moja sse BRATISLAVA 1. marca (WBN/PR) - Stredoslovenská energetika, a.s. (SSE) vyvinula ako prvá spoločnosť v sektore energetiky aplikáciu pre mobilné telefóny, ktorá umožňuje sledovať a kontrolovať spotrebu elektrickej energie. Aplikácia je k dispozícii pre všetkých odberateľov elektriny, ktorí si ju môžu zadarmo stiahnuť a nainštalovať do mobilných telefónov s operačným systémom iOS (iPhone) a Android. SSE ako dodávateľ elektriny tak pokračuje vo svojich aktivitách, ktorých cieľom sú užívateľský komfort z pohľadu zákazníka a prinášanie inovatívnych služieb.


Moja SSE je prvou mobilnou aplikáciou na Slovensku zameranou na šetrenie energií v domácnosti. Vypočíta ročné náklady pre jednotlivé typy spotrebičov a prehľadne znázorní ich celkovú spotrebu a náklady. To môže pomôcť aj pri rozhodovaní, či sa oplatí vymeniť starší spotrebič za novší a úspornejší. Aplikácia umožňuje tiež pridávať elektromery a zaznamenávať ich stav. Všetky výkyvy spotreby sa spracovávajú do týždenných a mesačných grafov. Pri funkcii Sadzby stačí zadať spotrebu a spôsob využívania elektriny a aplikácia odporučí najvhodnejší druh sadzby pre domácnosť. Klienti SSE môžu navyše svoje odpočty odoslať priamo z aplikácie svojmu dodávateľovi.
"Trh s elektrickou energiou sa vyvíja a pribúdajú na ňom noví hráči. Rovnako evidujeme vyšší záujem našich zákazníkov o vzájomnú komunikáciu. Tým narastá význam zákazníckych služieb. Našim klientom pomáhame v pochopení platieb za poskytované služby. Cieľom je sprehľadniť otázku spotreby energie v každom smere, aby si každý vedel vybrať správny produkt a sadzbu a ušetriť tak. Riešenia, akými sú napríklad aplikácie pre smartfóny, sú pripravované spolu s našimi zákazníkmi. Je to len začiatok toho, čo plánujeme v budúcnosti priniesť," vysvetľuje Olaf Kipp, člen predstavenstva SSE, a.s.
Trh s energiami v segmente domácností je liberalizovaný. Z pohľadu spotrebiteľa to znamená možnosť slobodného výberu dodávateľa. „Je prirodzené, že spotrebiteľ očakáva od svojho dodávateľa ceny, ktoré sú spravodlivé. Je tiež dôležité, aby každý spotrebiteľ rozumel zloženiu koncovej ceny elektriny. Rovnako aby vedel, aké služby spojené s odberom využíva a koľko za ne platí. Po projekte cenaenergie.sk je aplikácia pre mobilný telefón ďalším nástrojom, ktorý môže prispieť k pochopeniu tejto problematiky,“ hovorí Michal Hudec z portálu energia.sk.
SSE ako prvá energetická spoločnosť na Slovensku v minulosti spustila pre domácnosti elektronickú službu WebSSErvis, prostredníctvom ktorej môžu zákazníci kontrolovať stav elektromera, konzultovať platby, podávať reklamácie, či meniť výšku preddavkov.
Spoločnosť takisto prevádzkuje stránku setrime-elektrinu.sk, na ktorej radí, ako ušetriť energie, a tým aj náklady za jej spotrebu. SSE je aj partnerom stránky cenaenergie.sk, ktorá vysvetľuje zloženie koncovej ceny elektriny pre domácnosti.
Aplikácia pre smartfóny “Moja SSE” je k dispozícii zadarmo pre všetkých majiteľov telefónov s operačným systémom Android alebo iOS. Stiahnuť si ju môžu cez Android Market alebo App Store.
Moja SSE je všeobecné označenie využívané pre inovatívne produkty, služby a inteligentné technológie pre domácnosti. Nové riešenia budú vyvíjané v spolupráci so zákazníkmi SSE tak, aby bola získaná ich priama spätná väzba. Tým budú pripravované v súlade s ich očakávaniami a potrebami.

Screenshoty z aplikácie Moja SSE pre iPhone:

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Reštrukturalizácia dlhu Grécka neznamená bankrot
<< predchádzajúci článok
Popradský sudca, obžalovaný za drogy a zbrane, je na slobode