Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

05. septembra 2006

Nové reklamné zariadenia na Letisku Košice od akzent media



V priebehu júla 2006 spoločnosť akzent media, spol. s r. o. realizovala výstavbu nových reklamných zariadení v areáli Letiska Košice. Inštalácia novej siete reklamných plôch, ktorej ťažiskom je 51 ...



Zdieľať

BRATISLAVA 5. septembra (WN/PR) - V priebehu júla 2006 spoločnosť akzent media, spol. s r. o. realizovala výstavbu nových reklamných zariadení v areáli Letiska Košice. Inštalácia novej siete reklamných plôch, ktorej ťažiskom je 51 presvetlených vitrín - tzv. citylightov, je výsledkom obchodnej dohody spoločnosti akzent media, spol. s r. o. a Letiska Košice, ktoré je po Letisku M. R. Štefánika v Bratislave druhým najväčším medzinárodným letiskom na Slovensku. V prvom polroku 2006 využilo jeho služby takmer 136 900 cestujúcich, čo v porovnaní s prvým polrokom 2005 znamená 30 %-ný nárast v počte prepravených osôb.

Spoločnosť akzent media, spol. s r.o. v súčasnosti v priestoroch Letiska Košice ponúka na prenájom reklamný priestor spolu na 12 billboardoch, 51 citylightoch (118,5 x 175 cm), 4 backlightoch (504 x 238 cm), 2 Lightboxoch (3,1 x 0,9 m) a 2 bigboardoch (9,6 x 3,6 m). Všetky nové reklamné zariadenia sú inštalované v priestoroch nového terminálu a na parkovisku letiska. Spoločnosť akzent media, spol. s r. o. okrem toho v areáli letiska osadila aj jednu autobusovú zastávku, vybavenú dvoma citylightami.

Ako informovalo vedenie spoločnosti akzent media, spol. s r. o., s prenájmom nových reklamných panelov sa začalo hneď po ich vybudovaní, pričom ceny za prenájom označilo za štandardné - na úrovni cien prenajímaných nosičov v nákupných centrách. „Všetky nové reklamné plochy v priestoroch Letiska Košice spĺňajú požiadavku dobrej viditeľnosti i vysokej kvality prevedenia, a preto veríme, že pre našich klientov budú efektívnym prostriedkom komunikácie,“ uviedol Igor Slanina, konateľ a obchodný riaditeľ spoločnosti akzent media, spol. s r. o.

Spoločnosť akzent media, spol. s r. o. prenajíma reklamné zariadenia aj v priestoroch Letiska M. R. Štefánika, kde disponuje sieťou 57 citylightov a 10 Lightboxov, v exteriéri jej ponuku tvoria aj billboardy, backlighty a podsvietené bigboardy.

Základná informácie o akzent medii

Spoločnosť akzent media, spol. s r.o. vznikla v roku 1990.

Za rok 2005 vykázala hrubý obrat vo výške cca. 282 mil. Sk.

Na Slovensku zaberá akzent media asi 1/3 plagátovacieho trhu - s približne 4.500 plagátovacími miestami, 1.983 citylightami, asi 196 bigboardmi, 40 backlightami, 5 superlightami a 60 fasádami.

Okrem outdoorovej reklamy ponúka akzent media reklamné nosiče (prevažne citylighty) v interiéroch nákupných centier ako napr. Kaufland, Metro Cash and Carry, Aupark, Avion, Polus, Max Trnava, Trenčín a Poprad, Dubeň Žilina, Cassovia Košice, ale aj na letisku Milana Rastislava Štefánika v Bratislave a na letisku v Košiciach.

Ďalším produktom sú citylighty v centre mesta a na čerpacích staniciach OMV, JET a Slovnaft.

Základné informácie o Letisku Košice

Letisko Košice je po Letisku M. R. Štefánika druhým najväčším medzinárodným letiskom na Slovensku.

V roku 2005 prepravilo takmer 270.000 cestujúcich, čo v porovnaní s rokom 2004 predstavuje nárast na úrovni 17 %.

Výstavba Letiska Košice začala v roku 1950, pri príležitosti jeho otvorenia sa uskutočnil v roku 1951 letecký deň.

O tri roky neskôr bola daná do prevádzky vzletová a pristávacia dráha v dĺžke 2 000 m, rolovacie dráhy a vybavovacia plocha.

V rokoch 1974 - 1977 bola vzletová a pristávacia dráha predĺžená o 1 100 m a zároveň prebehla rekonštrukcia energetického systému a výstavba svetelného systému, ktorý spĺňa podmienky pre CAT II ICAO.

Neustále narastajúci počet cestujúcich i zamestnancov letiska prinútil správu letiska v 80-tych rokoch na prístavbu nových prevádzkových priestorov.

Ďalšia rozsiahla rekonštrukcia vzletovej a pristávacej dráhy, rolovacích dráh, vybavovacej plochy bola vykonaná v rokoch 1992-1993. Betónový povrch dráhy bol zmenený na asfaltový, vylepšila sa nosnosť a kvalita vzletovej a pristávacej dráhy. Vymenil sa svetelný a energetický systém a zabezpečilo sa jeho nepretržité monitorovanie a ovládanie.

Ďalšie rekonštrukcie terminálu boli zrealizované v rokoch 1995 (juhovýchodná strana existujúceho terminálu) a 1999 (severozápadná strana existujúceho terminálu).

V roku 2004 bol do užívania odovzdaný nový terminál pre cestujúcich.

Kontakt:

akzent media, spol. s r. o.

Stromová 4

831 01 Bratislava

Tel.: + 42 1 2 54 772 200

billboardy@akzentmedia.sk

www.akzentmedia.sk

akzent media


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Nominácie na ocenenie IT OSOBNOSŤ a IT FIRMA roka 2006
<< predchádzajúci článok
Po prepustení Šalita sa môžu začať rozhovory Olmerta a Abbása