Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

15. mája 2006

Odštepný závod Slovak Telekomu mení názov na Call Services



Odštepný závod Slovak Telekomu Commercial Call Centre, o.z. mení od 15. mája názov na Call Services, o.z. ”Zmena doterajšieho názvu Commercial Call Centre, o.z., má viacero praktických dôvodov. ...



Zdieľať

BRATISLAVA 15. mája (WN/SITA) - Odštepný závod Slovak Telekomu Commercial Call Centre, o.z. mení od 15. mája názov na Call Services, o.z. ”Zmena doterajšieho názvu Commercial Call Centre, o.z., má viacero praktických dôvodov. Najdôležitejším je, aby nový názov vystihoval základné činnosti odštepného závodu a dostal sa tak aj do povedomia trhu. Kritériami pri voľbe nového názvu boli, aby bol ľahko vysloviteľný, krátky a dobre zapamätateľný,“ vysvetlil dôvody zmeny názvu Jeroen Hollestelle, riaditeľ odštepného závodu. Zmena názvu nijako nemení portfólio poskytovaných služieb.

Call Services, o.z., okrem zákazníckej linky T-Com ponúka svoje služby aj komerčne. Služby komerčného call centra využíva HVB Bank Slovakia, Železničná spoločnosť Slovensko a ďalších päť spoločností z troch európskych krajín. V súčasnosti zamestnáva takmer 900 zamestnancov a značné množstvo brigádnikov a živnostníkov. "Chceme získať ešte niekoľko väčších zákazníkov na slovenskom trhu. S niektorými z našich už existujúcich zákazníkov máme záujem rozširovať naše pôsobenie aj za hranice Slovenskej republiky,“ dodal Jeroen Hollestelle.

Call Services, o.z., poskytuje služby komerčného call centra v rámci skupiny Slovak Telekom. Odštepný závod bol založený v januári 2005 v Prešove a v súčasnosti prevádzka funguje v piatich slovenských mestách, v Košiciach, Prešove, Žiline, Bytči a v Bratislave. Je určený na poskytovanie služieb formou outsourcingu, čiže na ich prenájom pre klientov doma i v zahraničí. Zákazník si môže vybrať podľa vlastných potrieb úplný alebo len čiastočný outsourcing. Jeho výhodou je, že zákazníci si ponúkané služby prenajmú, a tak nemusia investovať do technológie a vlastného personálu. Call Services, o.z., ponúka svoje služby v štrnástich jazykoch. Medzi jeho hlavné činnosti patrí aktívne telefonické kontaktovanie zákazníkov, infolinky, helpdesky, objednávkové linky, starostlivosť o zákazníka prostredníctvom zelených liniek, spracovanie a archivácia žiadostí, korešpondencie a prieskumov, ako aj poradenské a konzultačné služby.

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
SARIO, ZMOS A SOPK budú v regiónoch hovoriť o investíciách
<< predchádzajúci článok
SOFTIPmeeting 2006 sa blíži