Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

10. mája 2012

Platby novej generácie – MasterCard predstavuje PayPass Wallet Services



Platforma a služby umožňujú obchodníkom, bankám a partnerom ponúkať digitálne platby novej generácie. Medzi prvé partnerské spoločnosti patria spoločnosti American Airlines aBarnes & Noble.



Zdieľať
PayPass Wallet Services Spoločnosť MasterCard Worldwide predstavila PayPass WalletServices – nový celosvetový platobný program pre banky, obchodníkov a partnerské organizácie, ktorý vďaka bezpečným platbám jediným kliknutím myšou, dotykom displeja tabletu alebo priložením rozumného telefónu urýchli a uľahčí zákazníkom nákupy v obchodoch alebo na sieti.
 
Systém PayPass Wallet Services sa skladá z troch rôznych komponentov – akceptačnej siete PayPass (on-line PayPass a bezkontaktný PayPass), peňaženky PayPass a aplikačného programovacieho rozhrania PayPass. Tieto služby zabezpečujú  zhodný postup pri nakupovaní bez ohľadu na to, kde a ako spotrebitelia nakupujú. Poskytujú však aj sadu služieb digitálnej peňaženky a nástroje pre vývojárov, vďaka ktorým je ľahké pripojiť na on-line akceptačnú sieť PayPass ďalšie digitálne peňaženky.
 
Medzi prvými partnerskými obchodníkmi, ktorí na svoje webové stránky pridajú tlačidlo platby on-line PayPass, sú spoločnosti American Airlines a Barnes & Noble, pri čom American Airlines začlení digitálnu peňaženku PayPass aj do svojej mobilnej aplikácie.
 
Spotrebitelia chcú platiť za tovar kedy chcú, ako chcú a kde chcú. Obchodníci zase požadujú pružnosť, aby mohli ľahko akceptovať digitálne platby a aby sa tak z väčšieho počtu návštevníkov ich stránok stali zákazníci – a to ako on-line, tak v kamenných obchodoch,” uviedol Ed McLaughlin, riaditeľ pre nové platobné systémy v spoločnosti MasterCard. „Uvedomujeme si, že čo sa týka platieb, žiadny zo súčasných spôsobov neprevyšuje ostatné. Služba PayPass Wallet Services zjednodušuje postup pri nákupe a súčasne ponúka obchodníkom, bankám a spotrebiteľom pružnosť a možnosť voľby.”
 
„PayPass Wallet Services je najmodernejšia platobná metóda, ktorá uľahčí platenie na Internete a mobilom. Prináša do on-line sveta jednoduchosť, rýchlosť a bezpečnosť platieb, ktoré už zákazníci s touto značkou asociujú pri platbe na termináloch. Vďaka tomu sa môže systém ľahko rozširovať a byť atraktívnym pre držiteľov kariet i obchodníkov,“ uviedol Andras Hemberger, generálny riaditeľ MasterCard Europe pre Slovensko.
Systém PayPass Wallet Services zahŕňa:
 
·         akceptačnú sieť PayPass(on-line PayPass a bezkontaktný PayPass) – celosvetovo konzistentný postup, ktorý pomáha obchodníkom akceptovať elektronické platby realizované rôznymi kanálmi – či už ide o nákupy v kamenných obchodoch, kde je predajné miesto vybavené technológiou Near Field Communication (NFC), alebo na sieti cez počítač, tablet alebo rozumný telefón. On-line PayPass taktiež ponúka spotrebiteľom jednoduchý proces odbavenia platby – bez nutnosti zadávať pri každom nákupe podrobné dodacie údaje a informácie o karte;
·         peňaženku PayPass kompletný súbor riešení digitálnej peňaženky umožňujúci bankám, obchodníkom a partnerským subjektom vydávať vlastné digitálne peňaženky pripravené na individualizáciu. Vďaka tomuto systému je nakupovanie po sieti bezpečné a ľahké, pretože spotrebiteľom umožňuje uchovávať platobné a dodacie údaje na jednom vhodnom a bezpečnom mieste. Digitálna peňaženka je otvorená, čo znamená, že spotrebitelia môžu využívať kreditné, debetné alebo predplatené karty American Express, Discover, Visa alebo iných značiek;
·         aplikačné programovacie rozhranie PayPass – dovoľuje partnerským organizáciám pripojiť do akceptačnej siete PayPass ich vlastné digitálne peňaženky a využiť tak služby spoločnosti MasterCard v oblasti platieb, odhaľovania podvodov a autentizácie, pričom zákazníci môžu nakupovať všade tam, kde je akceptovaná PayPass – na sieti alebo v kamenných obchodoch.
 
Spoločnosť MasterCard ponúkne službu PayPass Wallet Services svojim partnerom od tretieho štvrťroku 2012, spočiatku v USA, Kanade, Veľkej Británii a Austrálii a postupne aj v ďalších krajinách. PayPass Wallet Services sa postupne rozšíri do predajných miest, čo spotrebiteľom prinesie komplexné možnosti nakupovania s ďalšími službami s pridanou hodnotou, ako je rýchle zistenie stavu účtu pred uskutočnením nákupu, udržanie výdavkov pod kontrolou a príslušné upozornenie v reálnom čase alebo doručovanie cielených ponúk, kupónov a rozšírených vernostných programov.
 
V American Airlines sa neustále snažíme o to, aby naši zákazníci mohli svoje mobilné zariadenia využívať pružnejšie a v čo najväčšej miere,“ uviedol Richard Elieson, riaditeľ interaktívneho marketingu v American Airlines. „Začlenenie PayPass do našej mobilnej aplikácie zrýchli platobné transakcie, uľahčí a zaručí bezpečnosť, ktorá sa u značky ako MasterCard očakáva.“
 
Dnes, kedy dochádza k obrovskému nárastu používania rozumných telefónov – tento prístroj má teraz každý druhý Američan, sú spotrebitelia v ťažisku záujmu,“ uviedol Marc Parrish, viceprezident pre vernostný marketing divízie Barnes & Noble.com. „Technológia, ktorá zákazníkom umožní v predajných miestach mobilné platby, sa už teraz ukazuje byť jazýčkom na váhach a spoločnosť Barnes & Noble je hrdá na to, že patrí medzi prvých maloobchodníkov zavádzajúcich túto novú technológiu.
Medzi popredných obchodníkov, finančné inštitúcie a partnerské technologické firmy, ktoré spolupracujú so spoločnosťou MasterCard pri zavádzaní služby PayPass Wallet Services, patria:
 
·         finančné inštitúcie: Banesto, Bank of Montreal, Commonwealth Bank, Citibank, EURO6000, Fifth Third Bank, Grupo Banco Popular, Grupo BBVA, ICBA, Intesa Sanpaolo, Metro Bank, National Bank of Canada, PSCU, RBS Citizens Financial Group, SEB Kort AB Sweden, Sovereign Bank, Swedbank Sweden a Westpac;
·         obchodníci: American Airlines, Barnes & Noble, Jagex, JB Hi-Fi, MLB Advanced Media (MLB.com), Newegg, Runningshoes.com, TigerDirect.com a Wine Enthusiast Companies;
partnerské technologické firmy: Apriva, Bango, Beanstream, CardinalCommerce, C-SAM, Digital River, Intel, Kony Solutions, Inc., Local Offer Network, mFoundry, Moneris Solutions, Ogone Payment Services, Sage Pay, SIA a Vantiv.

   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 35 % Slovákov si myslí, že ich finančná situácia sa v budúcom roku zlepší (14. 12. 2011)
 Plaťte s MasterCard PayPass a získavajte odmeny (4. 10. 2011)
 MasterCard: O PayPass má záujem 65 % Slovákov (14. 9. 2011)
 MasterIndex: Slováci sú s investíciami opatrní (10. 1. 2011)
 Prvá MasterCard PayPass darčeková nálepka na Slovensku (15. 12. 2010)
 Slováci preferujú platobnú kartu viac než Česi (1. 12. 2010)
 MasterCard: 97 % Slovákov považuje debetnú kartu za svoju hlavnú platobnú kartu (21. 10. 2010)
 MasterIndex: Slováci platia kartou za on-line nákupy častejšie ako Česi, v nakupovaní na Internete sú ale zdržanlivejší (12. 10. 2010)
 Slovenskí muži sú šetrivejší ako ženy, dokážu ušetriť takmer tri štvrtiny z nich (2. 8. 2010)
 MasterCard: Poliaci najčastejšie vyberajú z bankomatov, Švédi radšej platia kartou (21. 6. 2010)



nasledujúci článok >>
Britský priemysel v marci posilnil
<< predchádzajúci článok
Obama podporil homosexuálne partnerské zväzky