24hod.sk    Kultúra

18. augusta 2017

PRIESKUM: Pozíciu lídra v sledovanosti si v 1. polroku udržala Markíza



Najsledovanejšou televíznou stanicou bola v prvom a druhom kvartáli roku 2017 TV Markíza. V priemere ju sledovalo 40,8 percenta divákov. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu MML-TGI, ktorý dnes ...



Zdieľať
Foto: TASR
Bratislava 18. august (TASR) – Najsledovanejšou televíznou stanicou bola v prvom a druhom kvartáli roku 2017 TV Markíza. V priemere ju sledovalo 40,8 percenta divákov. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu MML-TGI, ktorý dnes predstavila spoločnosť Median SK.


Markíza pozíciu lídra obhájila aj potom, ako od začiatku roka opustila terestriálne vysielanie. Medziročne poklesla o viac ako desať percentuálnych bodov – jej sledovanosť v prvom polroku 2016 bola podľa prieskumu MML-TGI na úrovni 51 percent.

Druhou najsledovanejšou televíznou stanicou v prvom polroku 2017 bola TV JOJ so sledovanosťou 31,7 percenta. Za ňou sa v prieskume agentúry Median SK umiestnila Jednotka verejnoprávneho RTVS, tú sledovalo 24,7 percenta divákov. Obe stanice zaznamenali zhodne medziročný prepad o 1,3 percenta.



Poradie sledovanosti ďalších staníc v rebríčku TOP 10 je nasledovné: TV Doma (6,0 percenta), TA3 (5,1 percenta), Dvojka (4,4 percenta), Plus (4,1 percenta), ČT1 (3,8 percenta), TV Dajto (3,5 percenta) a RTL Klub (1,8 percenta).

Národný prieskum MML–TGI, zameraný na spotrebné správanie, médiá a životný štýl, realizuje spoločnosť Median SK kontinuálne od roku 1997. Prieskum za prvý a druhý kvartál 2017 bol realizovaný v období od 9. januára 2017 do 25. júna 2017.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/prieskum-poziciu-lidra-v-sledovanosti-si-v-1-polroku-udrzala-markiza-cl530268.html