Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

22. mája 2006

Reflex konkurencieschopný voči spravodajstvu iných televízií



BRATISLAVA 22. mája (WN/PS) - TV Markíza vysiela magazín Reflex od 1. mája tohto roku v každý pracovný deň od 19:30. V priebehu troch týždňov vysielania dosiahol Reflex priemernú sledovanosť 10,3 % a priemerný trhový podiel 30,5 ...



Zdieľať

BRATISLAVA 22. mája (WN/PS) - TV Markíza vysiela magazín Reflex od 1. mája tohto roku v každý pracovný deň od 19:30. V priebehu troch týždňov vysielania dosiahol Reflex priemernú sledovanosť 10,3 % a priemerný trhový podiel 30,5 %. Denne si ho teda v priemere pozrie takmer pol milióna divákov.

Nová relácia bola nasadená do vysielacieho času, v ktorom sú už niekoľko rokov veľmi silne sledované spravodajské relácie oboch konkurenčných slovenských televíznych staníc. Napriek tomu sa Reflex etabloval na trhu veľmi dobre a získal si široký divácky záujem. Za krátky čas vysielania sa Reflexu z 15-tich vydaní podarilo 9x poraziť Noviny TV Joj a až 13x Správy STV na Jednotke. Napriek dobrým výsledkom sledovanosti televízia Markíza stále intenzívne pracuje na zlepšovaní formálnej i obsahovej stránky magazínu.

Relácia s podobným zameraním Črepiny plus, ktorú TV Joj vysiela ako konkurenčný formát takisto od 1. mája v čase o 18:45 hod., vykazuje priemerný trhový podiel 15,4 %.

Ivana Semjanová

vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vyhrajte s Orangeom vstupenky na The Black Eyed Peas
<< predchádzajúci článok
Projekt podpory zamestnávania vytvorí 6,5 tisíc miest