Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. marca 2007

SAD Prievidza a.s. zmenila od 1. januára 2007 logo a názov



SAD Prievidza a.s. zmenila od 1. januára 2007 svoje logo a názov z dlhého Slovenská autobusová doprava Prievidza, akciová spoločnosť, na krátky SAD Prievidza a.s. Ing. Michal Danko, generálny ...



Zdieľať

BRATISLAVA 2. marca (WN/PR) - SAD Prievidza a.s. zmenila od 1. januára 2007 svoje logo a názov z dlhého Slovenská autobusová doprava Prievidza, akciová spoločnosť, na krátky SAD Prievidza a.s.

Ing. Michal Danko, generálny riaditeľ a člen predstavenstva SAD Prievidza, a.s., uviedol niekoľko dôvodov, ktoré viedli k týmto zmenám:
- cestujúca verejnosť i odborné kruhy aj v minulosti používali skrátené názvy a podniky nazývali SAD-kami. Názov SAD Prievidza a.s. sa nám zdal byť najprijateľnejší pre bežné používanie, jednoznačný pre písomný styk, aj pre potreby fakturácie a účtovníctvo.
- skratka SAD v názve spoločnosti hovorí o tradícii v osobnej autobusovej doprave, o odbornosti a skúsenostiach našich ľudí.
Oveľa dôležitejšou zmenou je nové logo spoločnosti SAD Prievidza a.s. Táto zmena vyjadruje nové skutočnosti, ktoré nastali po jej privatizácii. Strategickým akcionárom sa stala spoločnosť ADVANCE, a. s.
„SAD Prievidza a.s. sa mení na dynamickú, pružnú, priateľskú a modernú spoločnosť orientovanú na zákazníka – cestujúceho denne alebo len občas, na krátke aj dlhé vzdialenosti. Chce mu poskytovať svoje služby tak, aby sa dostal k svojmu cieľu spoľahlivo, rýchlo, pohodlne, no najmä bezpečne. Zákazník by nemal ľutovať svoje rozhodnutie, že využil jej dopravnú ponuku a mal by ju začať používať – uvádza Ing. Michal Danko.
Nové logo vyjadruje novú kvalitu cestovania vo verejnej doprave. Odlišuje ju od ostatných podnikov SAD v rámci Slovenska. Spoločnosť od vstupu strategického akcionára v roku 2003 obnovila tretinu autobusov, je odetá do modrých farieb v prímestskej a diaľkovej doprave a do žltých farieb v mestách Prievidza, Bojnice, Partizánske, Bánovce nad Bebravou a Handlová. Spoločnosť má 500 zamestnancov, vlastní 270 autobusov, ktoré ročne najazdia 15 530 000 km a prevezie sa v nich viac než 23 miliónov osôb.
Obnovou autobusov došlo nielen k zvýšeniu pohodlia cestujúcich, ale aj k zníženiu prevádzkových nákladov, či už ide o spotrebu alebo opravy. Nové autobusy sú taktiež oveľa šetrnejšie voči životnému prostrediu. Pre región hornej Nitry, ktorá bola a je jednou z najviac zaťažených oblastí Slovenska z pohľadu znečistenia ovzdušia, sú nové autobusy vhodnou alternatívou individuálneho motorizmu.
Výrazne sa zlepšil informačný systém pre verejnosť. Zamestnanci absolvujú pravidelné odborné školenia a spoločnosť je držiteľom certifikátu kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2001.

 


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tragédia amerických baseballistov
<< predchádzajúci článok
Podľa ministra Kubiša bude návrh pre Kosovo do konca marca