Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

03. januára 2006

Silvestrovské percentá



Ako si slovenské televízie rozdelili divácky záujem počas silvestrovského vysielania?



Zdieľať
  Najviac divákov získala STV s 27,7 percenta pred TV Markíza, ktorá dosiahla podiel menší o necelé dve percentá (26,3 %). Tretie miesto pripadlo TV JOJ s 13,8 percenta. Najsledovanejším programom posledného televízneho večera v roku bola na STV megašou SILVESTER 2005 - Zábava na plný plyn, ktorá dosiahla 36,5-percentný podiel, nasledujú SOS (32,5 %) a Silvestrovské Drišľakoviny (31,7 %).

Na JOJ-ke mali najväčší úspech Noviny (30-percentný podiel) a špeciálne vydanie Inkognita (23,8 %). Podiel v prime-time vystúpil na 19 percent, čo je o päť percent viac ako pred rokom.
Výsledky peoplemetrového merania silvestrovského vysielania Markízy zatiaľ nie sú dostupné, vedúca PR Ivana Semjanová poskytla iba informácie o sledovanosti a podieli jednotlivých vysielaných titulov na trhu. Zabodoval rodinný film Ako dostať otecka do polepšovne (31%) aj Scooby-Doo (27 %). Hlavný vysielací čas odštartovala Markíza reláciou Je to možné, ktorá získala 26,2-percentný podiel na trhu. Nasledujú Silvestroviny (28,8 %), Silvestrohity (30,1%) a Silvestrovský Uragán, ktorý dosiahol podiel na trhu 37,8 %.
(uwe, TASR)

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Fred Durst z Limp Bizkit rebeluje
<< predchádzajúci článok
Českí hlásatelia dostali vyhadzov!