Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

14. februára 2006

Slovak Telecom uvádza na slovenský trh značku T-Com



Spoločnosť Slovak Telecom, a.s. (ST) bude od 8. marca tohto roka ponúkať svoje produkty a služby pod novou značkou T-Com. Spoločnosť sa zároveň zmení na spoločnosť holdingového typu a zmení ...



Zdieľať

BRATISLAVA 14. februára (WN/SITA) - Spoločnosť Slovak Telecom, a.s. (ST) bude od 8. marca tohto roka ponúkať svoje produkty a služby pod novou značkou T-Com. Spoločnosť sa zároveň zmení na spoločnosť holdingového typu a zmení obchodné meno na Slovak Telekom, a.s. Firma tak vstupuje do poslednej fázy zmeny obchodného mena a značky spoločnosti, keďže už v januári 2004 zmenila svoj názov z vtedajších Slovenských telekomunikácií na Slovak Telecom. Korporátna a obchodná značka v sebe zahŕňajú písmeno T, ktoré je spoločným prvkom operátora pevnej a mobilnej siete. Ako na utorkovej tlačovej besede uviedol prezident spoločnosti Miroslav Majoroš, náklady na rebranding boli vyššie ako náklady na zmenu značky v roku 2004, sumu však bližšie nešpecifikoval.

Uvedenie značky T-Com na slovenský trh je podľa Majoroša odrazom stratégie Deutsche Telekomu (DT), ako aj Slovak Telecomu podporovať vývoj širokopásmového internetu, produktov a služieb založených na IP technológiách. "V zmysle tejto stratégie prinesie medzinárodná značka T-Com viaceré výhody pre zákazníkov, zlepší sa portfólio produktov a služieb pre všetky skupiny zákazníkov smerujúce k zlúčeniu hlasu, dát a zábavy," povedal Majoroš. Slovak Telekom bude predstavovať skupinu firiem, do ktorej patria spoločnosti Slovak Telekom, a.s., T-Mobile Slovensko, a.s., Zoznam s.r.o., Zoznam Mobile, s.r.o., ako aj RK Tower, s.r.o. Súčasťou spoločnosti Slovak Telekom, a.s. sú aj jej odštepné závody Rádiokomunikácie a Commercial Call Centre. Zmena korporátnej identity firmy sa však nedotkne Rádiokomunikácií a ani spoločností Zoznam a Zoznam Mobil.

"ST je jednou zo spoločností, ktoré sú inovačným ťahúňom skupiny DT. Sme radi, že Slovak Telekom ako skupina bude už čoskoro svoju príslušnosť ku skupine DT prezentovať aj vizuálne. Zo skúseností vieme, že pozícia telekomunikačných spoločností na trhu sa so zmenou značky trvalo posilnila. Svedčia o tom príklady úspešného pôsobenia značky T-Com v Chorvátsku a v Maďarsku," uviedol výkonný viceprezident DT pre dcérske spoločnosti v strednej Európe a člen predstavenstva ST Horst Hermann. Ako na tlačovej besede povedal minister dopravy, pôšt a telekomunikácii SR Pavol Prokopovič, v súčasnosti je vo svete podnikania nevyhnutné prispôsobiť sa globalizácii a využívať jej výhody. "Som presvedčený, že medzinárodná značka T-Com prinesie pre našich občanov viaceré výhody, spojené s neustálym zvyšovaním kvality ponúkaných produktov a služieb. Nová značka bude prísľubom ešte úspešnejšieho pôsobenia spoločnosti, ktoré bude v prospech všetkých - zákazníkov, spoločnosti i akcionárov. Vítam, že Deutsche Telekom prehlbuje svoje pôsobenie na Slovensku, čo je v prospech celého telekomunikačného trhu,” uviedol Prokopovič.

S najviditeľnejšou zmenou sa zákazníci stretnú na predajných miestach. Zmení sa ich interiérové vybavenie, názov i ponúkané služby. Všetky tieto predajné miesta označené ako T-Centrum budú ponúkať na jednom mieste hlasové, dátové, internetové produkty a služby a koncové zariadenia. "V siedmich vybraných predajných miestach, ktoré ponesú názov T-Centrum, nájdu počas testovacieho obdobia zákazníci aj úplné portfólio produktov a služieb spoločnosti T-Mobile Slovensko," vysvetlil Majoroš.

Balík 51 % akcií Slovak Telecomu vlastní nemecký Deutsche Telekom AG. Ďalšími akcionármi ST sú Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (34 %) a Fond národného majetku SR s 15-percentným podielom. Slovak Telecom pritom vlastní 100 % akcií mobilného operátora T-Mobile Slovensko.

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vlani vyšetrili veterinári na vtáčiu chrípku 1 231 vzoriek
<< predchádzajúci článok
Barroso podporil Dánsko v spore okolo karikatúr Mohameda