Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

ST.NICOLAUS získal retailových oscarov v súťaži Múza Merkúra



V  súťaži Múza Merkúra odborná porota hodnotí kreatívne marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku. Spoločnosť ST.NICOLAUS si tento rok odniesla zo ...



Zdieľať
foto oceneni muza merkura  676x507 BRATISLAVA 27. apríla 2018 (WBN/PR) - V  súťaži Múza Merkúra odborná porota hodnotí kreatívne marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku. Spoločnosť ST.NICOLAUS si tento rok odniesla zo súťaže až tri významné ocenenia.


ST.NICOLAUS prihlásil do súťaže tri projekty realizované v uplynulom roku a zožal veľký úspech - každý z  projektov zabodoval.  V kategórii Promoaktivity a eventy získali hneď dve ceny.

Retailového Oscara - 1. miesto získal projekt Soberano & káva, v ktorej spotrebiteľovi predstavili novú formu konzumácie kategórie brandy spojením brandy a kávy prostredníctvom nevšedného zážitku v ochutnávkovej kampani.

Kreativita komplexnej podpory borovičky BOREC si vyslúžila 3. miesto. Spotrebiteľ sa s novinkou zoznámil v on-line komunikácii, TV sponzoringu, bilboardovej kampani a priamo v predajni BOREC na seba upozorňoval  špeciálnym umiestnením, vizibilitou, ochutnávkami a atraktívnymi darčekmi.

Aj ďalší z portfólia produktov zabodoval. Nicolaus Vodka sa zaradila medzi TOP tri značky v obchode, čo možno považovať v súčasnej tvrdej konkurencii na trhu za mimoriadny úspech. Nicolaus Vodka Limitovaná edícia LIMITLESS EDITION s unikátnou etiketou so svietiacim efektom  si zo súťaže odniesla bronzové 3. miesto. K predstaveniu značky LIMITLESS – Nemám limit - výrazne prispela spolupráca s hudobníkmi v online komunikácii na sociálnych sieťach, aj na festivaloch.

„Získané ocenenia si nesmierne vážime a tešíme sa, že kreativita našich projektov oslovila nielen zákazníkov priamo v predajniach, ale aj odborníkov, Sú potvrdením toho, že kráčame správnou cestou,“ zhodnotila Natália Brezovanová, Trade Marketing Manager - retail spoločnosti ST.NICOLAUS-trade.

Cieľom renomovanej súťaže pre obchodníkov a marketérov Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za predchádzajúci rok.


Zdroj: Webnoviny.sk - ST.NICOLAUS získal retailových oscarov v súťaži Múza Merkúra © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Slovenskí hokejisti budú mať v Dánsku energetické tyčinky od Daniely Hantuchovej
<< predchádzajúci článok
VIDEO: B. Ondruš: V niektorých okresoch SR trh potrebuje cudzincov