![]() |
04. novembra 2007
FRANKFURT 4. novembra (WEBNOVINY) - Výrobcovia luxusných
automobilov Audi a Porsche, ktorí patria do skupiny Volkswagen, plánujú
rozšíriť svoju celosvetovú predajnú sieť, aby tak využili silný
ekonomický rast rýchlo sa rozvíjajúcich krajín a priblížili sa k svojim
hlavným konkurentom. Riaditeľ predaja spoločnosti Audi Ralph Weyler v
rozhovore pre nemecký automobilový magazín Auto motor und sport
povedal, že by chcel do roku 2011 zvýšiť počet predajných miest na 3
tis. zo súčasných 2 700. "Potrebujeme rozšíriť našu sieť, aby sme
dosiahli stanovený cieľ objemu predaja 1,5 mil. automobilov ročne,"
dodal Weyler. Týmto krokom by sa Audi mala v počte predajných miest
vyrovnať svojmu domácemu rivalovi BMW.Klaus Berning, riaditeľ predaja vo firme Porsche, potvrdil, že výrobca športových automobilov plánuje otvoriť nové pobočky na miestach, kde ešte nepôsobí. "V najbližších desiatich rokoch chceme kontinuálne rozširovať našu súčasnú sieť 650 predajní na vyše 700, a to prevažne na rýchlo rastúcich trhoch, akými sú Čína, India a Rusko," povedal Berning, ktorý očakáva, že Porsche v tomto roku predá v Číne viac ako 3 500 automobilov, pričom najneskôr do piatich rokov by mala táto krajina byť väčším trhom než domáce Nemecko, kde spoločnosť predáva 17 % všetkých svojich vozidiel.
SITA, Reuters
| ©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |