24hod.sk    Kultúra

20. januára 2006

Bonzáčik na Markíze porazil konkurenciu



Bonzáčik sa na obrazovky TV Markíza vrátil po takmer piatich rokoch. Reláciu uvádza Maroš Kramár a ako prvých hostí si pozval rodinu hudobníkov Šarkoziovcov a zabávača Petra Rychlého. Až 806 000 ...



Zdieľať

BRATISLAVA 20. januára (WN/PS) - Bonzáčik sa na obrazovky TV Markíza vrátil po takmer piatich rokoch. Reláciu uvádza Maroš Kramár a ako prvých hostí si pozval rodinu hudobníkov Šarkoziovcov a zabávača Petra Rychlého. Až 806 000 divákov bolo zvedavých, čo ratolesti prezradia na svojich rodičov. Sledovanosť tak dosiahla 17,6% a trhový podiel bol 37,3%. V rovnakom čase dosiahla TV Joj s reláciou Inkognito podiel 21,6% a Stroskotanec na Jednotke 12,5%.

Po 21.00 hod. nasledoval na Markíze seriál N.C.I.S. Námorný vyšetrovací úrad, ktorý si pozrelo 11,8% divákov a trhový podiel predstavoval 28,4%, kým VyVolení na TV Joj dosiahli podiel 18,7% a Superstar magazín na Jednotke 21,9%, ktorý po pol hodine vystriedala relácia Pre a proti s podielom 18,7%.

Do prime timeových programov patria aj Televízne noviny na Markíze o 19.00 hod., ktoré mali včera sledovanosť 30,4% a podiel 72,8%, Športové noviny si pozrelo 19,5% divákov a podiel dosiahol číslo 46,5%.

Podiel v prime time tak pre TV Markíza zaznamenal 33,4%, TV Joj dosiahla podiel 20,0% a Jednotka 16,0%. Celodenný priemer predstavovali čísla: TV Markíza 30,2%, TV Joj 19,1% a Jednotka 16,9%.

Ivana Semjanová

Vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/bonzacik-na-markize-porazil-konkurenciu-cl8207.html