24hod.sk    Gala    Hudba

11. júla 2012

Coca-Cola a producent Mark Ronson vyzývajú mladých z celého sveta, aby sa hýbali v rytme londýnskej olympiády



Spoločnosť Coca-Cola sa nechala inšpirovať rytmami, duchom a kultúrou Londýna, v ktorom sa za necelý mesiac uskutočnia olympijské hry.



Zdieľať
Pieseň Anywhere in the World Cieľom kampane Move to the Beat je inšpirovať mládež po celom svete, aby spoznala olympijské hry a športovcov aj z inej stránky. Začiatkom júna preto štartuje aj na Slovensku.
Ambíciou kampane Move to the Beat je priblížiť olympiádu a šport tínedžerom. Kampaň stavia na vášni tínedžerov k hudbe, inšpiruje sa londýnskym hudobným dedičstvom a prepája londýnsku hudbu s olympijským športom.
„Ak majú mladí niečo skutočne radi, potom je to hudba,“ uviedla Daniela Paličková, PR manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú a Slovenskú republiku. „Kampaň Coca-Cola Move to the Beat prináša aktívne prepojenie hudby, športu a leta. Olympijské hry, ktoré podporujeme už 84 rokov, chceme po prvýkrát naozaj priblížiť hlavne mladým ľuďom. Kampaň je postavená na neobvyklom príbehu vzniku Coca-Cola Olympijskej hymny, ktorý zaujme nielen mladých ľudí.“


Kampaň Move to the Beat bude obsahovať nasledujúce prvky:
Pieseň Anywhere in the World
V optimistickej pesničke, ktorú na základe zadania spoločnosti Coca-Cola vytvoril držiteľ Grammy Mark Ronson a populárna vokalistka Katy B, sa miešajú zvuky olympijských športov s rytmom londýnskej hudby. Ronson hľadal inšpiráciu pre melódiu piesne po celom svete, kde sa stretával so športovcami a natáčal zvuky ich športu, ktoré určujú rytmus skladby. Pieseň je súčasťou televíznej reklamy Coca-Cola.
„Podarilo sa mi urobiť niečo naozaj unikátne, keď som sa zoznamoval s týmito pozoruhodnými športovcami a natáčal zvuky ich športu. Je skvelé spolupracovať s Coca-Colou na kampani Move to the Beat pre londýnsku olympiádu 2012,“ uviedol Ronson.



Športovci v hlavnej úlohe
V kampani Move to the Beat sa predstaví päť mladých olympijských nádejí. Všetci sa do výberu dostali preto, že zosobňujú hodnoty pozitívneho prístupu a optimizmu, ktoré sú kľúčové pre Coca-Colu a samotnú olympiádu. Kampaň podporia nasledujúci športovci:
 
Športovci poslúžili Markovi Ronsonovi ako orchester – unikátne zvuky, ktoré sú typické pre ich športové disciplíny, sú ústredným motívom piesne kampane.
Dokument z natáčania Beat of London
Ako sa vlastne dajú zachytiť športové zvuky? Aby sa diváci dozvedeli odpoveď na túto otázku, pozrú sa do zákulisia vzniku piesne Anywhere in the World a rozbehnú sa pritom po celom svete. V hodinovom dokumente sleduje kamera Ronsonovú cestu po piatich krajinách a štyroch kontinentoch, kde sa postupne stretáva so všetkými športovcami a nahrá v ich rodnom meste zvuky typické pre ich šport.
Na Slovensku dokument odvysiela televízia Markíza 31. júla 2012.
Reklama
Televízny reklamný spot, v ktorom účinkujú Mark Ronson, Katy B a päť nádejných olympionikov, predvedie na javisku s londýnskym pozadím prelínanie hudby a športu.
Spot sa bude na Slovensku vysielať od 1. júla 2012.

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/coca-cola-a-producent-mark-ronson-vyzyvaju-mladych-z-celeho-sveta-aby-sa-hybali-v-rytme-londynskej-olympiady-cl200539.html