24hod.sk    Ekonomika

08. marca 2007

ČSOB opäť podporí študentské médiá



ČSOB – Prvý ročník programu podpory médií, ktorý ČSOB otvorila v roku 2005, presvedčil o tom, že študentské médiá sú stále aktívne a výraznou mierou prispievajú k rozvoju alternatívnej kultúry ...



Zdieľať

BRATISLAVA 8. marca (WN/PR) - ČSOB – Prvý ročník programu podpory médií, ktorý ČSOB otvorila v roku 2005, presvedčil o tom, že študentské médiá sú stále aktívne a výraznou mierou prispievajú k rozvoju alternatívnej kultúry na vysokých školách a internátoch. Vďaka programu (suma 1 000 000 Sk) banka podporila filmové predstavenia pre školy, vznikli celkom nové filmové festivaly, informačné internetové portály, zlepšilo sa vybavenie redakcií časopisov či internátnych rozhlasových štúdií.
ČSOB opäť podporí študentské médiá – sumou 600 000 Sk
Filmové kluby, študentské časopisy a internátne rozhlasové štúdiá sú stále rozhodujúce pri rozvoji kultúry na vysokých školách a internátoch. Týmto programom ich chce banka cielene podporiť. O podporu ČSOB v celkovej sume 600 000 Sk sa môžu uchádzať študentské noviny, časopisy, internátne rozhlasové štúdiá a filmové kluby, ktoré chcú pripraviť nové kultúrne podujatia, skvalitniť vlastnú činnosť a dostať sa do povedomia väčšieho počtu čitateľov, poslucháčov či divákov. Cieľom je oceniť iniciatívu študentov a zároveň ich motivovať k rozvoju ďalších aktivít.
Kritériá úspechu
Sumu 600 000 Sk plánuje ČSOB prostredníctvom Komunitnej nadácie Bratislava rozdeliť medzi približne 25 projektov z celého Slovenska, pričom maximálna výška podpory pre filmové kluby je 50 000 Sk, pre internátne rozhlasové štúdiá 30 000 Sk a pre študentské časopisy 15 000 Sk. Z finančnej podpory je možné zafinancovať aj technické vybavenie, avšak podstatnou časťou projektu musí byť skvalitnenie činnosti média, propagácia činnosti a zvyšovanie dostupnosti média čo najširšiemu publiku. Projekt podporí sprievodné aktivity, ktoré obohacujú činnosť filmového klubu, rozhlasového štúdia, alebo časopisu - napríklad festivaly, prehliadky, súťaže, turnaje - propagáciu média, modernizáciu technického
vybavenia, zaujímavé aktivity, ktoré prispejú k väčšej návštevnosti (čítanosti), počúvanosti média, akékoľvek iné invenčné aktivity, ktoré skvalitnia prácu, zvýšia atraktivitu média a prinesú viac kultúry do študentského života.
Uzávierka podávania projektov je 15. apríl 2007.
Formulár aj ďalšie informácie sa nachádzajú na http://www.komunitnanadacia.sk.

ČSOB je univerzálnou bankou pôsobiacou na území Českej a Slovenskej republiky. Bola založená v roku 1965. Uskutočňuje
operácie v slovenských korunách a cudzej mene pre tuzemských i zahraničných klientov, právnické a fyzické osoby. Na
Slovensku má ČSOB 85 pobočiek.
V roku 1999 prešla ČSOB zásadnou zmenou a jej majoritným akcionárom sa stala belgická KBC Bank. KBC Group je jednou z
vedúcich finančných skupín v Európe. KBC Group je lídrom na dvoch ťažiskových domácich trhoch, kde pôsobí: v Belgicku
a v strednej Európe (Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Slovensko a Slovinsko). KBC zamestnáva viac ako 50 000
zamestnancov a obsluhuje 12 miliónov klientov. S trhovou kapitalizáciou 30 miliárd EUR patrí KBC Group medzi najväčšie
belgické spoločnosti a vedúce finančné skupiny v Európe.

Kontakt pre médiá:
Marta Krejcarová, hovorkyňa ČSOB
e-mail: mkrejcarova@csob.sk
tel.: +421 2 5966 5806
ČSOB


   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/csob-opat-podpori-studentske-media-cl27213.html