24hod.sk    Počítače

10. októbra 2012

Facebook skúša nové tlačidlo ´Chcem to´



Spoločnosť Facebook testuje v Spojených štátoch amerických nové tlačidlo „Chcem to“. Užívateľ by si mohol na svojom profile vytvoriť vlastný zoznam produktov, ktoré si chce ...



Zdieľať
facebook BRATISLAVA 10. októbra - Spoločnosť Facebook testuje v Spojených štátoch amerických nové tlačidlo „Chcem to“.


Užívateľ by si mohol na svojom profile vytvoriť vlastný zoznam produktov, ktoré si chce kúpiť. "List prianí" by mohli vidieť facebookoví priatelia a dlhé premýšľania o tom, čo mu podarujú, by už neexistovali.

Facebook sa týmto "tlačidlom" pripravuje na prípadné vytvorenie vlastného e-shopu, uvádza agentúra Reuters. Pri testovaní spolupracuje s ôsmimi distribútormi, vrátane populárneho predajcu luxusnej spodnej bielizne Vicotria´s Secret.

Analytik Robert W. Baird si myslí, že Facebook tak objavuje nové možnosti odkiaľ získať peniaze. Jeho tohtoročný vstup na burzu ho totiž pripravil o takmer polovicu hodnoty spoločnosti.

Facebook pokoril minulý týždeň hranicu miliardy ľudí. Zakladateľ spoločnosti Mark Zuckerberg v rozhovore pre americkú televíziu NBC povedal, že vlani sa pripojilo viac ako 200 miliónov nových užívateľov. Ich priemerný vek je 22 rokov. Najviac ich pochádza z Brazílie, Indie, Indonézie, Mexika a USA.

   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/facebook-skusa-nove-tlacidlo-chcem-to-cl208902.html