13. augusta 2014
Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event
Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla
imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne
"selfie". Kľúčovým objektom autoportrétu sú
osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým
skutoční fanúšikovia našej prvej scény.
"Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky "Stretni svojich divadelných priateľov". Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí," ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND
Daniel Rabina.
Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia
Emília Vášáryová, Petra Vajdová a Ján Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti
Andrea Vizvári, Martin Malachovský a Daniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka
Kristína Luptáková i sólisti
Andrej Szabo a Orazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú "selfie" fotografie divákov SND, ktorí vzišli z "virtuálneho kastingu" – dvanásťročný
Ivan Huszár, dvadsaťtriročná
Nikola Olšovská a pani
Viera Drgoňová.
"Pozývaciu" kampaň na
Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla
kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch.
Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.