24hod.sk    Ekonomika

03. júla 2009

Kampaň Poštafórum iniciovala agentúra VYV PR



Slovenská pošta spustila od 1. júla na svojej web stránke nový produkt – postaforum.sk. Zámerom projektu je vytvoriť na web stránke diskusné fórum, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci pošty ...



Zdieľať
BRATISLAVA 3. júla (WN/PR) - Slovenská pošta spustila od 1. júla na svojej web stránke nový produkt – postaforum.sk. Zámerom projektu je vytvoriť na web stránke diskusné fórum, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci pošty podávať námety, podnety, sťažnosti, ale aj diskutovať o nových aktivitách či zámeroch.


Nový produkt pre Slovenskú poštu pripravuje agentúra VYV PR. Ambíciou projektu je vytvoriť ďalší nástroj na posilnenie prozákaznícky orientovanej spoločnosti a na web stránku pritiahnuť záujem čo najširšej verejnosti. Preto sa agentúra VYV PR rozhodla podporiť nový produkt reklamnými a komunikačnými aktivitami, aby ukázala možnosti diskusného fóra a dokázala, že produkt je mimoriadne efektívnym nástrojom komunikácie.

Agentúra VYV PR vytvorila viaceré kreatívne koncepty, ktorých účinnosť citlivo zvažovala. Snahou bolo nájsť do hlavného headlinu kampane tému, o ktorú by mala záujem široká verejnosť, tak aby bola kampaň čo najviac účinná. Takou témou je vždy aj otázka platov a odmien najvyšších predstaviteľov firiem. Preto, keď denník Nový čas prišiel s témou platových relácií generálneho riaditeľa Slovenskej pošty, bola táto téma vyhodnotená ako mimoriadne aktuálna a zaujímavá pre širokú klientelu Slovenskej pošty. Kreatívny návrh bol aktuálne spracovaný do grafických vizuálov a bol operatívne nakúpený priestor v médiách.

Agentúra VYV PR považovala svoju ideu na mimoriadne tvorivú a nápaditú, preto nízkonákladovú kampaň vytvorila a objednala v rámci svojich výdavkov na selfpromo. Priestor v médiách objednávala cez svoju spolupracujúcu agentúru Unimedia, nie cez mediálnu agentúru, s ktorou má zmluvný vzťah Slovenská pošta.

Agentúra VYV PR očakáva, že kampaň bude úspešná. Dôvodom je mimoriadne aktuálna a zaujímavá téma, ktorá na stránky postaforum.sk pritiahne širokú verejnosť a Slovenská pošta tak získa množstvo cenných podnetov a námetov k poskytovaným službám a pripravovaným aktivitám.

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/kampan-postaforum-iniciovala-agentura-vyv-pr-cl81057.html