24hod.sk    Gala

12. novembra 2007

Kastingy na Miss Slovensko 2008 sa skončili



Dievčatá z celého Slovenska mali v nedeľu 11. novembra 2007 poslednú možnosť zabojovať o svoju účasť v ďalšom ročníku súťaže krásy Miss Slovensko. Na bratislavský casting, ktorý uzatvoril ...



Zdieľať

BRATISLAVA 12. novembra (WN/PR) - Dievčatá z celého Slovenska mali v nedeľu 11. novembra 2007 poslednú možnosť zabojovať o svoju účasť v ďalšom ročníku súťaže krásy Miss Slovensko. Na bratislavský casting, ktorý uzatvoril castingové turné po celom Slovensku, prišlo v nedeľu popoludní viac ako 150 dievčat. Boli medzi nimi také, ktoré skúšali šťastie premiérovo, ale aj tie, ktoré z predchádzajúcich ročníkov nestratili nádej a prihlásili sa po niekoľký raz. V odbornej komisii sedela riaditeľka súťaže Lucia Hablovičová, fotograf Jakub Klimo, I. vicemiss Slovensko 2007 Romana Škamlová a Jozef Oklamčák z agentúry Oklamčák Production.

"Tento rok prišli nadštandardne vysoké dievčatá, účasť dievčat celkovo prekročila naše očakávanie", povedala Hablovičová. Celkovo sa na siedmich castingoch zúčastnilo viac ako 1000 dievčat z celého Slovenska, do semifinále postúpilo 65, najväčšia účasť bola na Bratislavskom castingu a najkrajšie dievčatá boli v Trenčíne. Milo ma prekvapilo východné Slovensko“, dodala riaditeľka súťaže Miss Slovensko Lucia Hablovičová.

Aj v Bratislave sa dievčatá najskôr predstavili v skupinkách po desiatich v plavkách. Dôležitá bola výška nad 170 centimetrov, súmerná postava, kvalita vlasov i úsmev. Tie, ktorým sa podarilo postúpiť, absolvovali s porotou rozhovor a čakanie, či sa dostanú do semifinálového kola, ktoré sa uskutoční 18. novembra. Z neverejného semifinále odborná komisia vyberie tucet finalistiek spolu s náhradníčkou. Finálová zostava sa na verejnosti prvýkrát predstaví 12. decembra 2008 a vyvrcholením dvanásteho ročníka súťaže MISS Slovensko 2008 bude slávnostné finále v priamom televíznom prenose.

Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production, televízia MARKÍZA
Generálni reklamní partneri: Euronics - najväčšia sieť elektropredajní v Európe, Fajne – chutí každému, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí, Mercedes Benz
Hlavní reklamní partneri: Eco Invest, cestovná kancelária Hydrotour, HASS, Canadian Bilingual institute, Powerking, Kúpele Brusno a oficiálna voda minerálna voda Brusnianka
Mediálni partneri: Rádio Jemné melódie, denníky Nový Čas a Šport, týždenníky Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Ľudia, Nový Čas nedeľa, Eva, Rebecca, Rádio Okey, SITA, TASR, Zoznam.sk, ISPA, Plazma media, Medias

Bližšie informácie na http://www.forza.sk


   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/kastingy-na-miss-slovensko-2008-sa-skoncili-cl43283.html