Preto nebolo pre organizátorov jeho bratislavského koncertu, ktorý sa bude konať 24.júna na štadióne Artmedia v Petržalke, prekvapením, že v produkčnom rideri sa objavili aj celkom nečakané želania. Konkrétne ide o nápoje a jedlo priamo do šatne p. Kravitza, ktorá má byť mimochodom veľká minimálne 48 m2. Zvláštnosťou je, že šatňa Lennyho Kravitza nemusí byť klimatizovaná. Okrem celkom bežných vecí, ako je med, či nesolené mandle, Lenny Kravitz požaduje bylinkové čaje s liečivými účinkami na hrdlo, červené víno prvotriednej kvality, pričom jeho značka je presne špecifikovaná a podľa odhadov cateringových spoločností cena jednej fľaše takého vína sa pokojne môže vyšplhať na niekoľko desiatok tisíc korún. Toto víno chce piť z krištáľových pohárov taktiež prvotriednej kvality, ideálne značky Moser. Ďalej vyžaduje vanilkové sójové mlieko konkrétnej značky, misku cícerovej nátierky a tiež Stoličnú vodku. Organizátor bol upozornený, že tieto požiadavky môžu byť doplnené kvetinovou výzdobou.
Lenny Kravitz vystúpi pred slovenskými fanúšikmi v rámci projektu Orange Music Live, s ktorým Orange prináša na Slovensko hudobné hviezdy svetového formátu. Koncert Lennyho Kravitza sa uskutoční už o necelý mesiac, 24. júna na štadióne Artmedia v Petržalke.