25. novembra 2005
Jedna portugalská firma vyšla v ústrety túžbe po modernosti za každú cenu a uviedla na trh „módny“ čierny toaletný papier. Za jeden kotúčik však musí záujemca zaplatiť maličkosť - 2,50 euro, napísal rakúsky denník Der Standard.
Celosvetový záujem o čierny toaletný papier bol aj pre nás prekvapením, vyhlásil zástupca portugalskej firmy. Objednávky prichádzajú až z Japonska a z Austrálie. Konkurencia sa pozerá na túto inováciu skôr skepticky. Šéf americkej papierenskej firmy Consumers Interstate Corporation Ken Fischburg, ktorá prevádzkuje aj online encyklopédiu toaletného papiera, sa spolieha na konzervatívnych spotrebiteľov. Podľa neho väčšina dáva prednosť bielemu papieru a dôležitejšia ako dizajn je v každom prípade čistota. „Kvalitatívne vynikajúci a príjemný toaletný papier je najlepšou cestou, ako urobiť ľudí šťastnými,“ vyhlásil Fischburg.
(apl, Standard)