24hod.sk    Ekonomika

15. novembra 2007

Najviac zlatých mincí získali bankové produkty VÚB



VÚB banka sa stala najúspešnejšou bankou v treťom ročníku súťaže finančných produktov Zlatá minca 2007. Z celkového počtu deviatich kategórií bankových produktov získala najvyššie ocenenie v ...



Zdieľať

BRATISLAVA 15. novembra (WN/PR) - VÚB banka sa stala najúspešnejšou bankou v treťom ročníku súťaže finančných produktov Zlatá minca 2007. Z celkového počtu deviatich kategórií bankových produktov získala najvyššie ocenenie v šiestich a v ďalších dvoch sa umiestnila na druhom mieste. V kategóriách produktov správcovských spoločností obsadil VÚB Asset Management tri bronzové priečky. Ceny si včera v Mirbachovom paláci v Bratislave prebral z rúk organizátorov generálny riaditeľ banky Ignacio Jaquotot.

Tohtoročná Zlatá minca mala 34 kategórií a porotu tvorilo 61 odborníkov s dlhoročnými skúsenosťami na poli finančných produktov. Nechýbali tam ekonomickí novinári, zástupcovia maklérskych spoločností, vysokých škôl, výskumných spoločností, profesných asociácií a šéfredaktori celoslovenských aj regionálnych médií.

VÚB banka zvíťazila a ocenenie Zlatá minca získala v kategóriách bankové účty (produkt flexiúčet extra), debetné karty (Maestro Dobrý anjel), kreditné karty (Blue od American Express), spotrebiteľské úvery (flexipôžička), úvery na bývanie (flexihypotéka) a podnikateľské účty (flexibiznis účet). Striebornú mincu získala v kategóriách elektronické bankovníctvo (internet banking) a podnikateľské úvery (flexibiznis úver). V poslednej z deviatich kategórií, ktoré sa týkali bankových produktov, VÚB banka nenominovala žiaden svoj produkt. Správcovská spoločnosť VÚB Asset Management získala tri bronzové mince v kategóriách korunové peňažné fondy (produkt Peňažný korunový fond), korunové dlhopisové fondy (Dlhopisový korunový fond) a fondové portfólio (Dynamické Portfólio). VÚB banka sa tak stala nielen najúspešnejším bankovým domom, ale celkovo najúspešnejšou spomedzi všetkých nominovaných inštitúcií.

Generálny riaditeľ VÚB banky Ignacio Jaquotot to komentoval slovami: „Prvé miesto v šiestich z celkovo deviatich kategórií a dve druhé miesta sú nesmiernym úspechom pre našich zamestnancov. Je to pre nás ďalší impulz byť ešte lepšími.“

Význam súťaže spočíva podľa jej zakladateľov aj v tom, že pomáha laickej verejnosti zorientovať sa v spleti finančných produktov. „V čase, keď sa poukazuje na nízku finančnú gramotnosť na Slovensku, je takáto pomoc viac ako vítaná,“ povedal Peter Világi, člen poroty a zástupca Medical&Financial Consulting. Klienti a verejnosť si môžu na základe výsledkov súťaže urobiť prehľad medzi jednotlivými finančnými produktmi, ktorých kvalitu, výhody a bezpečnosť ohodnotili odborníci. Práve produkty, ktoré získali najviac bodov môžu zaujať tých, ktorí sa ešte nerozhodli a potrebovali by usmerniť medzi dostupnými možnosťami.

Ďalšie informácie poskytnú:
Alena Walterová
Hovorkyňa a vedúca tlačového oddelenia
Odbor Korporátna a marketingová komunikácia
Tel.: +421-2-5055 2130
E-mail: awalterova@vub.sk

Michal Kopecký
PR špecialista
Odbor Korporátna a marketingová komunikácia
Tel.: +421-2-5055 2424
E-mail: mkopecky@vub.sk


   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/najviac-zlatych-minci-ziskali-bankove-produkty-vub-cl43561.html