24hod.sk    Ekonomika

24. októbra 2017

Nedoručený SMS lístok na MHD treba reklamovať u operátora



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/František Iván
Košice 24. októbra (TASR) – V prípade nedoručenia správy o platnosti SMS lístka na MHD treba problém reklamovať u mobilného operátora a pre cestu zvoliť iný spôsob zakúpenia cestovného lístka. V súvislosti s takýmito prípadmi z minulého týždňa v Košiciach o tom v utorok informoval Dopravný podnik mesta Košice (DPMK).


Technický problém s odosielaním notifikácie SMS lístka nastal podľa DPMK u mobilného operátora. Ten zaznamenal technický výpadok služieb, medzi nimi aj danej SMS služby, vo štvrtok 19.10. v noci a trval až do piatka 20.10. Podľa oznámenia sprostredkovateľa služby postihnutí zákazníci budú informovaní o spôsobe refundácie.

"Upozorňujeme cestujúcich, že technický problém operátora ich neoprávňuje na cestovanie bez platného cestovného lístka a nemá vplyv na platnosť udelenej pokuty. Cestujúci bez prijatej správy o platnom lístku sa považuje za cestujúceho bez platného cestovného lístka a pracovníci prepravnej kontroly v takom prípade postupujú rovnako ako v prípade cestujúceho bez platného cestovného lístka," uviedla hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/nedoruceny-sms-listok-na-mhd-treba-reklamovat-u-operatora-cl543993.html