24hod.sk    Ekonomika

22. mája 2008

OTP Banka po zmene korporátnej identity mení aj svoj subbrand READY



OTP Banka Slovensko, a.s. inovuje svoje otpREADY- konto mladých, určené pre deti a mladých ľudí od 8 do 26 rokov v rámci atraktívnej 8 mesačnej promotion. Zmena sa týka aj názvu (z pôvodného „READY“ ...



Zdieľať
BRATISLAVA 22. mája (WN/PR) - OTP Banka Slovensko, a.s. inovuje svoje otpREADY- konto mladých, určené pre deti a mladých ľudí od 8 do 26 rokov v rámci atraktívnej 8 mesačnej promotion. Zmena sa týka aj názvu (z pôvodného „READY“ na „otpREADY“), loga a tiež budúceho zamerania značky. V spojení s najnavštevovanejším internetovým portálom na Slovensku Azet.sk, spoločnosťou MasterCard Europe sprl, správcom komplexného portfólia známych a široko akceptovaných značiek platobných kariet a sieťou športových predajní Športpro spúšťa od 22. mája jedinečný pilotný projekt pre nových klientov konta mladých, s množstvom prekvapení, bonusov a zliav. Cieľom projektu je uviesť interaktívnu, modernú a hravú značku do života a dokázať, že nové otpREADY predstavuje výnimočný a atraktívny produkt pre mladých. Získanie dlhodobých silných partnerov pre cobrandingové projekty je zárukou vysokej bonity neštandardného spoločného projektu. V rámci tejto akcie užívatelia získavajú: 10 dňovú Azet.sk kartu na bezplatné využívanie služieb Azet Plus na portáli Azet.sk pri platbe prostredníctvom OTPpay až dvojnásobná doba aktivácie balíka Plus platobnú kartu Cirrus/Maestro bezplatne bonusovú kartu na zľavu 10% pri nákupe v sieti predajní Športpro bezplatné zriadenie a vedenie účtu odmenu 100 alebo 200 Sk za dobré vysvedčenie kopec zábavy, súťaží a výhier doplnkové služby, výhody a bonusy Štefan Pogány Riaditeľ odboru marketingu a vonkajších vzťahov OTP Banka Slovensko, a.s.

   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/otp-banka-po-zmene-korporatnej-identity-meni-aj-svoj-subbrand-ready-cl53753.html