24hod.sk    Ekonomika

15. októbra 2008

Pozvánka na odbornú konferenciu „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“



Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou zo série realizovaných 1st CLASS CONFERENCES, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie. Odborná konferencia: KRÍZOVÁ ...



Zdieľať
BRATISLAVA 15. októbra (WN/PR) - Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou zo série realizovaných 1st CLASS CONFERENCES, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie. Odborná konferencia: KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA Kríza „praje“ nepripraveným Termín konania: 28. október 2008 Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava Predchádzanie krízovým situáciám a elimináciu už existujúcej krízy rieši krízový manažment, ktorého súčasťou je krízová komunikácia. Identifikácia krízových momentov, možných zdrojov krízy, krízový manuál a vhodné komunikačné nástroje sú len niektorými z krokov, ktoré je potrebné prijať. Každá kríza je špecifická, má rôzny vývoj, trvanie, zasahuje rôzne cieľové skupiny a na jej elimináciu je potrebné zvoliť na telo ušité procesy a komunikačné nástroje. Program konferencie: 8.00 – 8.40 registrácia / ranná káva 8.40 – 8.45 otvorenie konferencie a úvod I. PRVÝ BLOK – DISKUSNÝ PANEL: Michaela Benedigová, Managing Director, SEESAME Kristína Félová, riaditeľka Podnikovej komunikácie, Slovnaft Júlia Lipianska, vedúca Katedry marketingu, Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave (Helena Labská, Katedra marketingu, Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave) Radoslav Baťo, šéfredaktor, Trend Richard Dírer, šéfredaktor, TA3 II. – IV. BLOK – CASE STUDIES: Kríza alebo výzva - ako čeliť krízovým situáciám v politike? Béla Bugár, poslanec NR SR Krízová komunikácia Trendu počas kauzy Bartolomei Oliver Brunovský, konateľ, Trend Holding Stakeholder komunikácia v čase krízy Kristína Félová, riaditeľka Podnikovej komunikácie, Slovnaft Nováky - krízová komunikácia v mimoriadnej situácii Vladimír Gemela, hovorca, Ministerstvo obrany SR Potrebuje firma "dobrých" heckerov? Ján Kondáš, Corporate Communication Director, Slovak Telekom Ako sme sa popasovali s vyhlásenou “vojnou”…Eduard Kováč, výkonný riaditeľ, Združenie zdravotných poisťovní SR Kríza v šoubiznise: šanca na comeback Janis Sidovský, riaditeľ marketingu a PR TV Barrandov, podpredseda predstavenstva Barrandov Televizní Studio Interná a externá komunikácia v čase krízy - význam a prínos PR agentúr Soňa Sittlerová, Account Director, Ogilvy PR Praha Ako čeliť nátlakovým skupinám Maroš Sýkora, PR manager a hovorca, J&T Časový harmonogram konferencie: 08.00 – 08.40 registrácia / ranná káva 08.40 – 08.45 otvorenie konferencie a úvod 08.45 – 10.10 prvý blok – diskusný panel 10.10 – 10.25 coffee break 10.25 – 11.55 druhý blok – case studies 11.55 – 13.15 obed 13.15 – 14.45 tretí blok– case studies 14.45 – 15.00 coffee break 15.00 – 16.30 štvrtý blok – case studies 16.30 – 16.45 záver Pre limitovaný počet záujemcov je pripravený nasledujúci deň odborný workshop na tému: KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA: ako jej predchádzať, ako sa na ňu pripraviť a ako ju zvládnuť. Termín konania: 29. október 2008 Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava Záväznú prihlášku na konferenciu a workshop aj s výškou účastníckeho poplatku, nájdete v prílohe tohto. Registrovať sa môžete zaslaním prihlášky alebo ON-LINE na našej stránke: http://www.1stclass.sk/?IDe=14238 V prípade vyplnenia tlačenej prihlášky (pri on-line prihláške neplatí) prosíme zaslať prihlášku na e-mailovú adresu: konferencia@1stclass.sk alebo poštou na: 1stCLASS AGENCY, s.r.o., Blagoevova 8, 851 04, Bratislava. Termín uzávierky registrácie prihlášok je 20. októbra 2008. Členovia APRSR majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie. Členovia Asociácie hovorcov Slovenska majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie. Vyžrebovaný účastník konferencie získa štýlový automobil s plnou nádržou na víkend. Bližšie informácie o konferencii nájdete na: http://www.1stclass.sk/?IDe=14238 Informácie o predchádzajúcich konferenciách aj s prednáškami jednotlivých spíkrov a fotogalériou nájdete na: „Šaty robia človeka a image firmu“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19630 „PR Needs vs. Media NEEDS“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19631 „Interná komunikácia“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19309 Partnermi konferencie sú: Asociácia hovorcov Slovenska, Asociácia PR agentúr Slovenska, Ekonomická univerzita, internetové portály AZET a Medialne.sk, agentúra SITA, týždenník Trend a vydavateľstvo Eastone Books.

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/pozvanka-na-odbornu-konferenciu-krizova-komunikacia-cl63016.html