24hod.sk    Ekonomika

10. apríla 2012

ŠKODA dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %



S 1 354 predanými vozidlami v kategórii M1 dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %. ŠKODA tak v prvom kvartáli predala o 25 % viac vozidiel ako za rovnaké obdobie minulého roka. Najžiadanejším modelom sa v ...



Zdieľať
BRATISLAVA 10. apríla (WBN/PR) - S 1 354 predanými vozidlami v kategórii M1 dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %. ŠKODA tak v prvom kvartáli predala o 25 % viac vozidiel ako za rovnaké obdobie minulého roka. Najžiadanejším modelom sa v marci stala Fabia.


„Marcový vyše 21-percentný podiel nás mimoriadne teší. To, že ŠKODA naďalej patrí k najžiadanejším značkám u slovenských zákazníkov svedčí aj fakt, že sa nám podarilo od začiatku roka predať o 25 % viac vozidiel ako za prvé tri mesiace minulého roka,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA si naďalej drží pozíciu lídra na slovenskom trhu a darí sa jej nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2012 predala viac než 4 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o viac než 25 % (1 088 automobilov).

Najobľúbenejším vozidlom sa v marci stala Fabia (474 predaných vozidiel; hatchback 269 kusov + combi 205 kusov). Nasledovala Octavia (452 kusov; sedan 255 kusov + combi 197 kusov) a čoraz populárnejší Superb (129 kusov).

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/skoda-dosiahla-v-marci-trhovy-podiel-21-07-cl191958.html