24hod.sk    Ekonomika

05. decembra 2013

Slovensko ovládla bločková lotéria, hokej a TV zábava



Slováci sú už tradične fanúšikmi TV seriálov a reality show, ale aj hokeja. Ukázal to ich záujem cez prehliadač Google. O tom, čo Slovákov najviac zaujímalo, informovali ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 5. decembra (TASR) - Slováci sú už tradične fanúšikmi TV seriálov a reality show, ale aj hokeja. Ukázal to ich záujem cez prehliadač Google. O tom, čo Slovákov najviac zaujímalo, informovali dnes v Bratislave predstavitelia Google Slovensko. Ako uviedli, prekvapujúco vysoko opäť vyskočil aj portál pre mladé slovenské mamičky (Modrý koník). Jednoznačným trendom číslo jeden v roku 2013 však na Slovensku bola Národná bločková lotéria.


Google už tradične zverejňuje výročné rebríčky najvyhľadávanejších slov vo Vyhľadávači Google na Slovensku. Rebríčky zostavené z miliónov vyhľadávaní, ktoré Slováci zadali do najväčšieho vyhľadávača, odhaľujú, o čo sa spoločnosť v roku 2013 najviac zaujímala.

Horúcou novinkou sú rebríčky obľúbených interpretov a piesní z YouTube, najväčšieho videoportálu sveta, ktorého plnohodnotný ekosystém bol spustený tento rok aj na Slovensku.

„Rok 2013 môžeme jednoducho nazvať rokom Národnej bločkovej lotérie. Slováci – podobne ako v minulých rokoch – potvrdili, že majú v obľube romantické i zábavné TV seriály a reality show. Hokej je naďalej slovenským národným športom a vyzerá to tak, že aj populačný boom na Slovensku pokračuje,“ povedala Janka Zichová, PR manažérka Googlu pre ČR a Slovensko a dodala: „V rebríčku skokanov, samozrejme, väčšinou nechýba ani politický prvok, ktorým boli v roku 2013 župné voľby.“ A to v súvislosti s ich prekvapivým výsledkom v banskobystrickom vyššom územnom celku.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/slovensko-ovladla-blockova-loteria-hokej-a-tv-zabava-cl259523.html