02. marca 2008
Podľa spravodajskej agentúry Reuters MySpace chce poskytovať službu, ktorá by kombinovala na jednej strane bezplatné počúvanie hudby podporované reklamou a na druhej strane nutnosť zaregistrovania sa a platené sťahovanie formátov MP3. Spoločnosť News Corp., vlastníčka sociálnej siete MySpace, sa obrátila na hlavné hudobné značky v snahe o vytvorenie hudobnej webovej stránky, podobnej známemu internetovému portálu hollywoodskych štúdií hulu.com. Zriaďovateľom služby by bol MySpace a zaradil by sa tak do boja s ostatnými sieťami ponúkajúcimi podobné služby - od iTunes až po servis Rhapsody. Bližšie informácie o plánoch zatiaľ nie sú známe, ale očakáva sa, že MySpace zriadi hudobnú službu na základe svojej fungujúcej sociálnej siete, ktorá každý mesiac pritiahne približne 70 miliónov užívateľov len v Spojených štátoch amerických.
(SITA)