19. júna 2008

LONDÝN 19. júna (WEBNOVINY) - Tenisová asociácia žien WTA prezentovala v Londýne svoju reklamnú kampaň "Hľadanie hrdinky" zameranú najmä na prezentáciu koncoročného šampionátu v katarskej Dauhe, ale aj tohto odvetvia "bieleho športu" ako takého. V základnej minútovej verzii, pre ktorú pod vedením režiséra Matthieua Mantovaniho vznikali zábery pred Roland Garros v Ríme a vyvolali aj známu kontroverziu vedenia okruhu s Ruskou Mariou Šarapovovou, je základným konceptom "triková" transformácia hráčok z civilných situácií do športových. Zostrih prináša aj zábery Daniely Hantuchovej. Vo fotografickej sprievodnej verzii autora Nathaniela Welcha sa objavujú viaceré "mladé pušky" či deblistky, napríklad Bieloruska Viktoria Azarenková, Maďarka Ágnes Szávayová, ale aj Slovenka Dominika Cibulková. Kampaň sa počas roka a pol objaví v 75 krajinách.
SITA