24hod.sk    Počítače

16. júna 2009

YouTube testuje možnosti vysielania reklamy



Webová stránka s videami YouTube začala v pondelok testovať jednu z možností vysielania reklám. Používatelia a používateľky si môžu vybrať medzi sledovaním dlhého reklamného bloku pred videami, ...



Zdieľať
BRATISLAVA 16. júna (WEBNOVINY) - Webová stránka s videami YouTube začala v pondelok testovať jednu z možností vysielania reklám. Používatelia a používateľky si môžu vybrať medzi sledovaním dlhého reklamného bloku pred videami, ktoré sú potom neprerušované, a sledovaním videí, pravidelne prerušovaných krátkymi reklamnými vstupmi. Experiment je súčasť snahy spoločnosti Google, vlastníka YouTube, zarobiť na obľúbenej webovej stránke s videami. Podľa projektového manažéra Phila Farhiho ide o "malý test," ktorý dá ľuďom viac kontroly nad sledovaním reklamy na YouTube. "Neustále skúšame širokú škálu možností, aby sme našli ten správny reklamný formát pre správny obsah na YouTube. Myslíme si, že nám pomôže, keď dáme používateľom a používateľkám slovo," napísal na oficiálnom blogu Google. Farhi dodal, že test sa týka malého percenta videí.

SITA_AFP

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/youtube-testuje-moznosti-vysielania-reklamy-cl79772.html