24hod.sk    Auto moto

09. novembra 2012

Značka ŠKODA naďalej lídrom slovenského automobilového trhu



Značka ŠKODA opätovne potvrdila svoju pozíciu automobilového lídra na slovenskom trhu, keď v októbri dosiahla v kategórii M1 22,56 % podiel s počtom 1 082 predaných automobilov. Od začiatku roka 2012 ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 9. novembra (WBN/PR) - Značka ŠKODA opätovne potvrdila svoju pozíciu automobilového lídra na slovenskom trhu, keď v októbri dosiahla v kategórii M1 22,56 % podiel s počtom 1 082 predaných automobilov. Od začiatku roka 2012 pritom značka ŠKODA predala na Slovensku celkovo 13 111 automobilov. Najžiadanejším modelom v októbri sa stala ŠKODA Fabia.


Úspechy ŠKODA AUTO Slovensko sa dostavujú nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2012 predala spoločnosť viac než 13 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka ide o nárast o viac než 15 % (1 968 automobilov). ŠKODA AUTO Slovensko dosiahla v októbri s počtom 1 082 predaných automobilov trhový podiel 22,56 %.

Najobľúbenejším vozidlom sa stala ŠKODA Fabia (380 kusov; hatchback 218 kusov + combi 162 kusov). V tesnom závese si popularitu drží aj model Octavia (365 kusov; sedan 200 kusov + combi 165 kusov). Darilo sa tiež modelom Yeti (80 kusov) a Roomster (75 predaných vozidiel).

ModelPočet predaných ksCitigo21Fabia 218Fabia Combi162Octavia Tour98Octavia Tour Combi17Octavia 200Octavia Combi165Superb 19Superb Combi22Yeti80 Roomster 75 Rapid 5 Spolu (M1) 1 082

   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/znacka-skoda-nadalej-lidrom-slovenskeho-automobiloveho-trhu-cl212099.html