Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

29. marca 2006

Knapík predstavil program Via Cassovia



Via Cassovia - košická cesta k úspechu, to je názov volebného programu kandidáta na primátora Košíc v doplňujúcich voľbách Františka Knapíka, ktorého podporuje pravicová koalícia SDKÚ-DS, KDH, ...



Zdieľať

KOŠICE 29. marca (WN/SITA) - Via Cassovia - košická cesta k úspechu, to je názov volebného programu kandidáta na primátora Košíc v doplňujúcich voľbách Františka Knapíka, ktorého podporuje pravicová koalícia SDKÚ-DS, KDH, SMK, OKS. Program dnes na tlačovej besede predstavil František Knapík a zástupcovia pravicovej koalície.

,,Mesto potrebuje prejsť istými zmenami, aby sa ďalej rozvíjalo a ľuďom sa tu príjemne žilo. Nie je to program na šesť mesiacov, ale na štyri roky, pričom niektoré časti možno realizovať v ešte dlhšom časovom období. Je to program pravicovej koalície, ktorým chceme osloviť Košičanov, a presvedčiť ich, že to vieme realizovať," povedal Knapík. Dodal, že ak v doplňujúcich voľbách zvíťazí, bude kandidovať aj v decembrových komunálnych voľbách, no ak teraz neuspeje, znova kandidovať nebude.

Program Via Cassovia - košická cesta k úspechu sa skladá zo štyroch blokov orientovaných na vytváranie dobrého mena mesta ekonomickými ukazovateľmi, ale aj jeho dobrou prezentáciou. ,,Chceme dosiahnuť, aby sa Košice v priebehu nasledujúcich štyroch rokov dostali medzi desiatku TOP miest krajín EÚ, ktoré sa stali členskými po roku 2004," povedal Knapík. Zdôraznil, že to chce dosiahnuť obnovením dôvery partnerov, ale i občanov v samosprávu a budovaním dobrých vzťahov.

František Knapík, poverený primátor Košíc, má až do volieb dovolenku. V kampani sa chce sústrediť na osobné kontakty s občanmi, aby mohol poznať ich trápenia, ale aj počúvať ich konštruktívne návrhy. ,,Denne od desiatej budem v kaviarni Slávia, kde ma môžu občania osloviť a diskutovať na rôzne témy," povedal Knapík. Okrem toho má naplánované verejné mítingy v mestských častiach, ktoré vyvrcholia 5. apríla mítingom na Hlavnej ulici pod heslom Hviezdy slovenského politického a hudobného neba. Okrem toho bude mať vyše 40 billboardov, plagáty a letáky. Náklady na kampaň odhadli na 600 000 Sk, na ich krytí sa podieľajú všetky koaličné strany. Knapík zo svojich zdrojov vynaloží na kampaň stotisíc korún.

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
MPSVR nesúhlasí so zmenou systému valorizácie dôchodkov
<< predchádzajúci článok
Brestenská podala trestné oznámenie na Tótha