Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

16. novembra 2006

Marketingový „guru“ Philip Kotler po druhý raz na Slovensku



Na svete je málo ľudí, ktorí by sa do povedomia manažérskej odbornej verejnosti, ba i marketingových laikov zapísali takým spôsobom ako pán profesor Philip Kotler. Najväčšia svetová autorita v ...



Zdieľať

BRATISLAVA 16. novembra (WN/PR) - Na svete je málo ľudí, ktorí by sa do povedomia manažérskej odbornej verejnosti, ba i marketingových laikov zapísali takým spôsobom ako pán profesor Philip Kotler. Najväčšia svetová autorita v oblasti marketing manažmentu s mnohými prívlastkami, z ktorých asi najviac vystihujúci podstatu jeho úspechu sú nepochybne “marketingový guru” a “otec marketingu”.

Na jeho poznatkoch vyrástli a stále rastú celé generácie manažérov. Dodnes sú jeho knihy neodmysliteľnou súčasťou výučby na vysokých školách, najmä so zameraním na ekonomiku, marketing a manažment po celom svete, jeho odborné rady a poradenstvo využilo a neustále využíva množstvo svetových značiek.

Tajomstvo jeho dosiaľ neprekonaného úspechu tkvie v jeho schopnostiach ako prepojiť teóriu s praxou, predvídať udalosti, určiť trendy. Philip Kotler disponuje tiež neuveriteľným citom pre správne rozhodnutia a má úžasné strategické myslenie. Dôkazom toho je aj jeho známy výrok: „Budúcnosť nie je pred nami, už nastala.“

Lídrom i nadšencom marketingu na Slovensku sa Prof. Philip Kotler predstaví opäť LIVE!

O najnovších poznatkoch a nových trendoch s ním budú môcť diskutovať účastníci seminára pod príznačným názvom „Marketing Moves“ a podtitulom Marketing – hybná sila novej ekonomiky dňa 23. mája 2007 v Bratislave.

Zameranie seminára určila doba, v ktorej žijeme – globalizácia, high-tech marketing, digitálna ekonomika, ale i pretrvávajúce témy ako lojalita zákazníkov prostredníctvom holistického marketingu, určenie víťaznej stratégie, marketing verzus predaj, nové formy a prostriedky marketingovej komunikácie, a pod.

Na základe neutíchajúceho záujmu, po takmer piatich rokoch, to bude druhá, ale zároveň s najväčšou pravdepodobnosťou i posledná príležitosť osobne sa stretnúť a získať informácie „z prvej ruky“ od charizmatického a dosiaľ neprekonaného reprezentanta umenia, nazývaného marketing, Philipa Kotlera.

Zdroj: TOP Events®, s.r.o.

© Photo: Carol Forsythe


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Bush vyzval KĽDR, aby podnikla konkrétne kroky
<< predchádzajúci článok
Služba UNIKASA aj pre klienov Oriflame,T-Mobile a CitiFincial