K podobnemu clanku som tam uviedol :
Chvalabohu, ze klesol pocet letov (Quick, , 18.06.2007 19:43 ) letisko je bezpecnejsie.
Potrebujeme modernizovat male letiska po celom Slovensku. Vychodniari napriklad uz vela lietaju z/od Rzeszova, pretoze z/do Popradu alebo Kosic nelieta vela lietadiel a SkyEurope je draha spolocnost. Z/do Rzeszova lieta Raynair, ktora je ovela lacnejsia. Podobne plati o Sliaci alebo Ziline.
Odpovede sa objavili dve:
Re: (ave, , 18.06.2007 20:09 )
Mozes mi povedat aka spolocnost je lacna, ked SkyEurope je draha spolocnost???
Moja odpoved uz iba tuna:
ave, tam kde studujes, v Brne, lieta Raynair a ma podstatne lacnejsie letenky ako SkyEurope z Bratislavy
Re: (aquila, , 18.06.2007 20:19 ) vlákno | reagovať
na jednej strane sa ti nepaci, ze tu prichadzaju investicie ako KIA, ale ked tu ma vzniknut niekolko tisic vysokosofistikovanych miest a velmi dobre zaplatenych, tak to sa ti prieci.
z letisk ako poprad, sliac, zilina nebudu nikdy velke letiska. je vidno ze nevies nic o podmienkach pre rozvoj letisk. tieto letiska sa nemozu kvoli okoliu rozsirovat, okolie rozumej hory, pocasie a tak dalej.
Moje odpovede:
Automobilovy trh je presyteny. S automobilkami upadne Slovensko do podobnych problemov ako v minulosti so zbrojovkami, 80 tisic zostane znovu na ulici.
Velke letiska Slovensku nie su potrebne. Zarabat na takejto neekologickej cinnosti ako obsluha velkeho mnozstva pristavajucich a odlietajucich lietadiel by Slovensku nesvedcila. Bratislave obzvlast nie. Potrebujeme hustu siet mensich letisk vybavenych podobne ako brnenske a kosicke letisko, aby obyvatelia Slovenska mali blizko k tomu svojmu letisku z kazdeho kuta krajiny. Spolocnosti casom pridu na to, ze by mali cyklicky pristavat postupne v tyzdni na kazdom zo spominanych letisk.
Dufam, ze sa zachovaju odseky, lebo opacne to bude velmi tazko citatelne.
|