Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

07. mája 2013

Slovensku fandíme na tribúnach i regáloch



V krajine bryndzových halušiek skrátka slovenská bryndza chýbať nemôže. Ani mlieko spod Tatier či kurence od slovenských dodávateľov. Jednoducho Slovensko Slovákom chutí. Pretože žijeme v krajine, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 7. mája (WBN/PR) - V krajine bryndzových halušiek skrátka slovenská bryndza chýbať nemôže. Ani mlieko spod Tatier či kurence od slovenských dodávateľov. Jednoducho Slovensko Slovákom chutí. Pretože žijeme v krajine, ktorej fandíme nie len na hokejových štadiónoch, ale i na pultoch obchodov.


To pravé
Podčiarkuje to napríklad záujem zákazníkov o privátnu značku siete Tesco - Pravá chuť. Jej výrobky vychádzajú výlučne z tradičných receptúr a najslovenskejších ingrediencií. Sortiment značky Pravá chuť jednoducho ponúka Slovákom skutočne to pravé. Stačí si prečítať názvy produktov. Od bryndzovej nátierky, cez klasickú svodru, korbáčiky až po zamatové jogurty.

Slovenské kurčatá
Tým sa však výpočet podpory slovenských výrobkov na regáloch siete Tesco nekončí. Významným úspechom v podpore slovenskej produkcie potravín je i ponuka kureniec. Práve v reťazci zákazníci kúpia výlučne kurčatá od slovenských dodávateľov.

Video: Tesco podporuje slovenských dodávateľov
http://www.youtube.com/watch?v=huIoNJhTEtw


Lokálni pekári
Do tretice, zahryznúť sa do slovenskej kvality môžu zákazníci Tesca i v sortimente čerstvého pečiva. Práve lokálni pekári sú totiž kľúčovými dodávateľmi reťazca. Špeciálnu kapitolu predstavujú práve mliečne výrobky, na ktoré Slovensko môže byť právom pyšné. V tejto oblasti triumfuje predovšetkým Tesco Horské mlieko, ktoré pochádza z horských a podhorských oblastí Tatier.

Skrátka i na pultoch zákazníci radi fandia Slovensku.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Alstom v účtovnom roku 2012/2013 vykázal medziročný nárast
<< predchádzajúci článok
Poštová banka žaluje Grécko, porušilo práva investorov