Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Striedma konzumácia alkoholu je medzi mladými “cool”



Globálny prieskum postojov ku konzumácii alkoholu medzi spotrebiteľmi tohto milénia, tzv. "millenials” (konzumenti vo veku 21-35 rokov) odhalil, že motiváciou pre striedmu spotrebu alkoholu pri ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 15. januára (WBN/PR) - Globálny prieskum postojov ku konzumácii alkoholu medzi spotrebiteľmi tohto milénia, tzv. "millenials” (konzumenti vo veku 21-35 rokov) odhalil, že motiváciou pre striedmu spotrebu alkoholu pri večernej zábave v podniku je snaha zostať pod kontrolou. Až 75 % týchto konzumentov tvrdí, že vo väčšine prípadov, keď idú večer von, obmedzujú množstvo vypitého alkoholu. Kvôli popularite a dosahu sociálnych médií je pre túto vekovú skupinu totiž prvoradá kontrola ich imidžu.


Prieskum viedli v mene spoločnosti HEINEKEN analytici britskej konzultačnej spoločnosti Canvas8, ktorí zisťovali názor 5000 ľudí v piatich krajinách vo veku 21 -35, ktorí pijú prémiové pivá. Ich cieľom bolo pozrieť sa bližšie na problematiku zodpovednosti pri konzumácii alkoholu v rámci prípravy najnovšej kampane "Vychutnaj si Heineken® zodpovedne". Nová globálna kampaň nesie názov "Hľadajú sa striedmi konzumenti”, a spoločnosť HEINEKEN ju prostredníctvom nového spotu svojej značky Heineken® predstavuje verejnosti v týchto dňoch. https://www.youtube.com/watch?v=5A4v3vyHWOU


Kľúčové zistenia o konzumentoch tohto milénia z prieskumu
"Sme pánmi svojho vlastného sveta"
• 59 % týchto konzumentov uvádza, že snaha nestratiť kontrolu je primárna motivácia pre obmedzenie spotreby alkoholu pri večernej zábave v podniku.
• Viac ako jeden z troch (36%) pripúšťa, že utrpel "spoločenskú hanbu", keď sa jeho fotografia v podnapitom stave objavila na sociálnych médiách.

"Zameriavame sa na budúcnosť"
•88 % týchto konzumentov si je vedomých zodpovednosti za to, ako sa vyvíja ich vlastný život.
• 69 % z nich má pocit, že musí pracovať viac ako ich rodičia, aby boli úspešní v práci.
• Pri hľadaní toho správneho partnera považuje až 97 % mladých nadmerné pitie za prekážku.
• 71 % z nich je presvedčených, že ich život je lepší, keď kontrolujú svoje správanie.


Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Eduard Kukan je na čele volebnej pozorovateľskej misie EÚ v Ugande
<< predchádzajúci článok
Priemyselná produkcia v USA klesla v decembri tretí mesiac po sebe