|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 27.4.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Jaroslav
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Striedma konzumácia alkoholu je medzi mladými “cool”
Globálny prieskum postojov ku konzumácii alkoholu medzi spotrebiteľmi tohto milénia, tzv. "millenials” (konzumenti vo veku 21-35 rokov) odhalil, že motiváciou pre striedmu spotrebu alkoholu pri ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. januára (WBN/PR) - Globálny prieskum postojov ku konzumácii alkoholu medzi spotrebiteľmi tohto milénia, tzv. "millenials” (konzumenti vo veku 21-35 rokov) odhalil, že motiváciou pre striedmu spotrebu alkoholu pri večernej zábave v podniku je snaha zostať pod kontrolou. Až 75 % týchto konzumentov tvrdí, že vo väčšine prípadov, keď idú večer von, obmedzujú množstvo vypitého alkoholu. Kvôli popularite a dosahu sociálnych médií je pre túto vekovú skupinu totiž prvoradá kontrola ich imidžu.
Prieskum viedli v mene spoločnosti HEINEKEN analytici britskej konzultačnej spoločnosti Canvas8, ktorí zisťovali názor 5000 ľudí v piatich krajinách vo veku 21 -35, ktorí pijú prémiové pivá. Ich cieľom bolo pozrieť sa bližšie na problematiku zodpovednosti pri konzumácii alkoholu v rámci prípravy najnovšej kampane "Vychutnaj si Heineken® zodpovedne". Nová globálna kampaň nesie názov "Hľadajú sa striedmi konzumenti”, a spoločnosť HEINEKEN ju prostredníctvom nového spotu svojej značky Heineken® predstavuje verejnosti v týchto dňoch. https://www.youtube.com/watch?v=5A4v3vyHWOU
Kľúčové zistenia o konzumentoch tohto milénia z prieskumu
"Sme pánmi svojho vlastného sveta"
• 59 % týchto konzumentov uvádza, že snaha nestratiť kontrolu je primárna motivácia pre obmedzenie spotreby alkoholu pri večernej zábave v podniku.
• Viac ako jeden z troch (36%) pripúšťa, že utrpel "spoločenskú hanbu", keď sa jeho fotografia v podnapitom stave objavila na sociálnych médiách.
"Zameriavame sa na budúcnosť"
•88 % týchto konzumentov si je vedomých zodpovednosti za to, ako sa vyvíja ich vlastný život.
• 69 % z nich má pocit, že musí pracovať viac ako ich rodičia, aby boli úspešní v práci.
• Pri hľadaní toho správneho partnera považuje až 97 % mladých nadmerné pitie za prekážku.
• 71 % z nich je presvedčených, že ich život je lepší, keď kontrolujú svoje správanie.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Prieskum viedli v mene spoločnosti HEINEKEN analytici britskej konzultačnej spoločnosti Canvas8, ktorí zisťovali názor 5000 ľudí v piatich krajinách vo veku 21 -35, ktorí pijú prémiové pivá. Ich cieľom bolo pozrieť sa bližšie na problematiku zodpovednosti pri konzumácii alkoholu v rámci prípravy najnovšej kampane "Vychutnaj si Heineken® zodpovedne". Nová globálna kampaň nesie názov "Hľadajú sa striedmi konzumenti”, a spoločnosť HEINEKEN ju prostredníctvom nového spotu svojej značky Heineken® predstavuje verejnosti v týchto dňoch. https://www.youtube.com/watch?v=5A4v3vyHWOU
Kľúčové zistenia o konzumentoch tohto milénia z prieskumu
"Sme pánmi svojho vlastného sveta"
• 59 % týchto konzumentov uvádza, že snaha nestratiť kontrolu je primárna motivácia pre obmedzenie spotreby alkoholu pri večernej zábave v podniku.
• Viac ako jeden z troch (36%) pripúšťa, že utrpel "spoločenskú hanbu", keď sa jeho fotografia v podnapitom stave objavila na sociálnych médiách.
"Zameriavame sa na budúcnosť"
•88 % týchto konzumentov si je vedomých zodpovednosti za to, ako sa vyvíja ich vlastný život.
• 69 % z nich má pocit, že musí pracovať viac ako ich rodičia, aby boli úspešní v práci.
• Pri hľadaní toho správneho partnera považuje až 97 % mladých nadmerné pitie za prekážku.
• 71 % z nich je presvedčených, že ich život je lepší, keď kontrolujú svoje správanie.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.