Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

17. februára 2011

16. ročník Národných Dní Kariéry na Slovensku



V dňoch 9. – 10. marca 2011 v Bratislave (INCHEBA EXPO) a 6. – 7. apríla 2011 v Košiciach (Hotel Centrum) sa uskutoční v poradí 16. ročník Národných Dní Kariéry (NDK), najväčšieho pracovného ...



Zdieľať
ndk logo BRATISLAVA 17. februára (WBN/PR) - V dňoch 9. – 10. marca 2011 v Bratislave (INCHEBA EXPO) a 6. – 7. apríla 2011 v Košiciach (Hotel Centrum) sa uskutoční v poradí 16. ročník Národných Dní Kariéry (NDK), najväčšieho pracovného veľtrhu na Slovensku. Podujatie každoročne pripravuje organizácia AIESEC a po prvýkrát sa uskutoční v dvoch mestách. Naskytá sa tak viac možností nielen pre návštevníkov, ktorí môžu týmto spôsobom odštartovať svoju kariéru, ale aj pre samotné firmy, ktoré chcú nájsť vhodných zamestnancov. Medzi firmami, ktoré minulý rok využili

túto príležitosť a prezentovali sa na podujatí boli aj PriceWaterhouseCoopers, KPMG Slovensko, Deloitte, Ernst & Young, DELL, IBM, LIDL, Tatra banka či TPA Horwath.

Firmy majú jedinečnú príležitosť dostať sa do priameho kontaktu s potenciálnym zamestnancom a nájsť tak vhodného adepta pre pracovnú pozíciu. Určite je z čoho vyberať. Uchádzači o prácu sú študenti a absolventi vysokých škôl so zameraním na manažment, ekonómiu, marketing, IT oblasť či techniku. V minulom roku prišlo najviac návštevníkov z bratislavského a žilinského kraja.

Návštevníci získajú nielen prehľad o súčasnom trhu práce, ale rovnako môžu porovnávať viacero ponúk rôznych spoločností a rozhodnúť sa pre tú najvhodnejšiu. Nadobudnú mnoho nových informácií a tipov, ako zvýšiť svoju atraktivitu pre zamestnávateľa a môžu sa zúčastniť sprievodného programu pozostávajúceho z workshopov, prípadových štúdií či prezentácií spoločností.

Spoločnosť si vďaka účasti na NDK buduje imidž kvalitného zamestnávateľa a rozširuje povedomie o svojej značke medzi účastníkmi podujatia. Takisto má možnosť priblížiť im spôsob fungovania firmy, jej filozofiu či kultúru. Okrem posilnenia značky ponúkajú Národné Dni Kariéry aj ďalšie benefity, ako napríklad možnosť porovnania sa s konkurenciou či nadviazanie nových partnerstiev.

Nepriamou formou oslovenia návštevníkov je napríklad umiestnenie reklamných materiálov do uvítacieho balíčku, ktorý získa každý návštevník či stránka v informačnej brožúre NDK.

Po podujatí získajú firmy databázu registrovaných účastníkov a môžu si tak jednoduchšie a efektívnejšie nájsť vhodného zamestnanca podľa zadaných kritérií. Jednotlivé firmy si navzájom konkurujú v kategóriách: firma NDK 2011, najlepšia pracovná ponuka, najlepší stánok, komunikácia, o ktorých výsledkoch rozhodnú samotní návštevníci.

Stačí si zakúpiť jeden z ponúkaných balíčkov – Basic balík, TOP balík alebo Exkluzívny balík a prísť si vybrať spomedzi šikovných mladých ľudí, tých najlepších pre svoju firmu.

Viac informácií nájdete na stránkach: www.ndk.sk, www.vezmem.sk a www.aiesec.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Bombardier v tomto roku plánuje dodať 240 lietadiel
<< predchádzajúci článok
SE o dva roky už nedostanú emisné kvóty zadarmo