24hod.sk    Ekonomika

24. októbra 2019

Aj obchod sa môže podieľať na tvorbe trendov



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Bratislava 24. októbra (TASR) - V silnom konkurenčnom prostredí obchodného trhu na Slovensku majú obchodníci príležitosť usmerňovať trendy spotrebiteľského správania, posúvať hranice a smer komunikácie. Zhodli sa na tom účastníci 20. ročníka konferencie o obchode a marketingu Intraco Special 2019, ktorá sa konala vo štvrtok v Bratislave.


Podľa Bohumily Tauchmannovej, riaditeľky spoločnosti INCOMA Slovakia, obchod má možnosť svoju silu v oblasti komunikácie využívať nielen v prospech podnikania, ale aj celej spoločnosti. Ústredná riaditeľka Slovenskej obchodnej inšpekcie Nadežda Machutová poukázala na potrebu a nevyhnutnosť spolupráce všetkých zainteresovaných v rámci celého reťazca.

Svoju významnú úlohu má v tomto aj Úrad verejného zdravotníctva SR, ktorý organizuje, alebo sa podieľa na viacerých projektoch smerujúcich k zdravému životnému štýlu, výchove mládeže v oblasti výživy a vôbec potravinovej gramotnosti. Napríklad projekty Hovorme o jedle alebo Vieme čo jeme? sa u mladých stretli s pozitívnym ohlasom.

Na konferencii zároveň vyhlásili 10. ročník súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2019.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/aj-obchod-sa-moze-podielat-na-tvorbe-trendov-cl715452.html