![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Sobota 6.12.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Mikuláš
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. júna 2017
Ako komunikovať so Sociálnou poisťovňou po 1. júli
Od 1. júla tohto roka sa zavádza povinná komunikácia právnických osôb a orgánov verejnej moci elektronickou formou, t.j. prostredníctvom elektronických ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/Svätopluk Písecký Výkazy poistného, registračných listov fyzickej osoby, registračných listov zamestnávateľa sa aj po 1. júli naďalej podávajú cez webový portál SES SP. Zamestnávatelia, poskytovatelia zdravotnej starostlivosti, fyzické a právnické osoby a súdni exekútori, ktorí komunikujú s poisťovňou prostredníctvom SES SP, sú podľa zákona o e-Governmente oprávnení komunikovať s poisťovňou bez zmeny do 31. januára 2018.
Ako informoval TASR hovorca Sociálnej poisťovne (SP) Peter Višváder, Systém elektronických služieb SP bol budovaný a vyvíjaný na základe požiadaviek zamestnávateľov, v snahe čo najviac zjednodušiť a zefektívniť zákonom stanovené povinnosti. Aj po 1. júli je stálou platformou, so zachovaním všetkých kontrolných mechanizmov, ako napríklad online kontrola podávaných výkazov a registračných listov.
"Upozorňujeme zamestnávateľov a ostatných klientov využívajúcich elektronické služby SES, aby nezasielali dokumenty prostredníctvom elektronických schránok na portáli slovensko.sk, keďže takto zaslané dokumenty neprejdú všetkými kontrolami dostupnými v SES, sú spracúvané manuálne," doplnil Višváder.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
