Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Ako sa hokej prejavuje v pohostinstvách a obchodoch?



Ako sa hokej prejavuje v pohostinstvách a obchodoch? Nešetrí sa špeciálnymi ponukami



Zdieľať
Ako sa hokej prejavuje v pohostinstvách a obchodoch? Nešetrí sa špeciálnymi ponukami Foto: Pivovary Topvar
Bratislava 6. mája (OTS) - Majstrovstvá sveta v hokeji sú lákadlom pre všetkých fanúšikov tohto mimoriadne populárneho športu. Trávia viac času spoločne a zapĺňajú puby i pohostinstvá. Na majstrovstvá sa prichystali aj Pivovary Topvar, ktoré pripravili špeciálne akcie priamo v prevádzkach, ale aj pre tých, čo sa pre fandenie rozhodli v pohodlí domova.


Počas športových podujatí, a najmä takého rozmeru, ako sú majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji, je miesto pred domácou obrazovkou obsadené možno viac, ako inokedy a priestory pohostinstiev či barov sa naplnia viac, ako inokedy. Počas takýchto podujatí sa zvyšuje aj konzumácia piva a pokiaľ sa dôležitý zápas skončí víťazne, môže sa zvýšiť aj o dvojciferné číslo.

Nadšení fanúšikovia a nároční zákazníci majú jednu vec spoločnú. Sú radi, keď sa ich očakávania naplnia. Majstrovstvá predstavujú príležitosť, ako môžeme priniesť našim zákazníkom do ich prevádzok okrem skvelého piva aj nový, špeciálny zážitok,“ vysvetľuje dôvod Štefan Finta, obchodný riaditeľ Pivovarov Topvar.

Taký dôvod pre dvesto prevádzok pripravila aj značka Topvar. Počas samotných majstrovstiev, v období od 1. do 17. mája, oživí vybrané prevádzky aktivita pod názvom Štvrtá tretina. Tí, ktorí do nich prídu, si budú môcť vychutnať veľké čapované pivo Topvar za cenu malého, a to vždy počas 20 minút po skončení vybraných zápasov.

O tom, že kreativita na trhu patrí k silným stránkam Pivovarov Topvar, svedčí aj ich ocenenie v prestížnej súťaži Múza Merkúra, ktorá bola vyhlásená v rámci Retail Summitu v Bratislave Foto: Pivovary Topvar
O tom, že nadšenie pre hokej sa dá vniesť aj do predajní, svedčí aj špeciálne štvorbalenie pív Šariš 10% a Smädný mních 10%, ktoré vzniklo na mieru pre zákazníkov obchodnej siete Lidl. „Vieme priniesť pre špeciálne príležitosti aj nové, kreatívne riešenia. Najsilnejšími obdobiami pre ich využitie sú nielen vianočné a veľkonočné sviatky, ale aj takéto významné športové podujatia,“ dodal Štefan Finta. O tom, že kreativita na trhu patrí k silným stránkam Pivovarov Topvar, svedčí aj ich ocenenie v prestížnej súťaži Múza Merkúra, ktorá bola vyhlásená v rámci Retail Summitu v Bratislave. Odborná porota zaradila vianočnú kampaň značky Pilsner Urquell na Slovensku medzi tri najkreatívnejšie exekúcie na mieste predaja.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Prezident poveril P. Kažimíra vedením rezortu hospodárstva
<< predchádzajúci článok
Britská ekonomika porastie tento rok slabšie, než sa čakalo