Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport    Hokej

02. septembra 2005

Akty v žiadnom prípade, alkoholu sa nebránia



Peniaze? Prestíž? Dvojnásobná popularita? Čo by dokázalo slovenské hokejové hviezdy presvedčiť, aby požičali svoje meno či tvár reklamnej kampani?



Zdieľať
V zámorí je reklama pre hokejistov bežná záležitosť, na Slovensku sa objavilo pár prvých lastovičiek (Šatan a Lašák). Boja sa naši hokejisti reklamy? Vraj nie, preto nie
je vylúčené, že už onedlho si budú páni kupovať spodnú bielizeň
od Branka Radivojeviča či nealkoholické nápoje od Mariána Hossu. A bez pozornosti by nemal zostať ani alkohol.

Nechýbalo veľa a na bilbordoch pri cestách by sme pravidelne vídavali Branka RADIVOJEVIČA. ,,Jedna firma ma chcela na propagáciu minerálky. Všetko sme nafotili, pripravili, ale niekde sa to zaseklo. Bol som vtedy mladý (smiech). Keby však prišla dobrá ponuka teraz, uvažoval by som nad ňou,‘‘ priblížil svoje skúsenosti s reklamou 24-ročný sympaťák, ktorý sa stal idolom mladých dievčat. Nemal by chuť vyskúšať si prácu modela? ,,Keby to bola nejaká dobrá značka a dostal by som za to pekné oblečenie...‘‘ dodal Radivojevič. Ako však priznal, u väčšiny hráčov rozhodujú peniaze. ,,Nemyslím si, že existujú takí patrioti, ktorí by podpísali zmluvu s Adidasom a viac  nikto neexistuje,‘‘ triezvo hodnotil situáciu na trhu. Dal by sa za dobré peniaze prehovoriť na nejaké šteklivé zábery? ,,Úplne nahý určite nie, ja som hanblivý, iba ak v spodnej bielizni,‘‘ uzavrel debatu so smiechom Branko.

Skúsený útočník Miroslav HLINKA rozmýšľa o vstupe do reklamy triezvo. ,,Záleží hlavne na tom, o čo by išlo a na druhej strane ani finančná stránka nie je druhoradá. Za päťtisíc korún nedá nikto tvár alebo meno niekam na bilbord,‘‘ vyjadril sa bývalý hráč Dukly Trenčín. Ako jeden z mála sa nebráni propagácii alkoholu. ,,Väčšina hovorí nie, ale neverím, že keby dostali dobrú ponuku, tak by ju odmietli. Teraz nechcem vyzerať, že si dám za korunu koleno vŕtať, ale je to tak.‘‘ I keď je Hlinka už tridsiatnikom, nič to nemení na fakte, že priťahuje nežnejšiu časť pohlavia. Čo by ho prinútilo dať sa zvečniť trochu odvážnejšie? ,,V spodnej bielizni áno, len neviem, či by bola tá reklama úspešná,‘‘ dodal s veľkým
smiechom Hlinka. ,,Určite by som nebol nahý, lebo som sebakritický. To by museli moju hlavu nalepiť na iné telo,‘‘ uzavrel reklamnú debatu Miro Hlinka. S fľašou šampanského si to vyskúšal na námestí pri oslavách titulu majstra sveta.


Michal HANDZUŠ o sebe tvrdí, že nie je typ vhodný do reklamy. ,,Nemyslím si, že by som vôbec takú ponuku mohol dostať,‘‘ začudoval sa nad otázkou. Najlákavejším artiklom by mohli byť Handzušove vlasy, ktoré mu môže závidieť nejedna slečna. Dlhé kučery, ktoré mu siahajú až po ramená, si doslova pýtajú propagovať nejaký vlasový prípravok. ,,Cha-cha. Jedine v rámci zábavy, ale vážne... o tom pochybujem,‘‘ dodal pobavený Handzuš, ale vzápätí možnosť vyskúšať si reklamu nevylúčil. Peniaze by však preňho veľkú úlohu nehrali. ,,Môže sa mi to stať, ale myslím, že by som reagoval negatívne. Doteraz som ešte žiadnu ponuku nedostal,‘‘ uzavrel kučeravý Bystričan.

Dobrej reklame, aj okrem hokeja, sa nebráni ani Marián HOSSA. Starší z bratskej dvojice mal dokonca aj nejaké ponuky. ,,Išlo o propagáciu počítačových hier, ale aj nealkoholického drinku,‘‘ povedal útočník ottavských senátorov. Prednedávnom sa mu skončila zmluva
s výrobcom hokejok Bauer. Finančné podmienky, za ktoré by bol ochotný vstúpiť do sveta reklamy, však prezradiť nechcel. ,,Také, aby boli spokojné obe strany. Nejde mi o milióny, ale nechcem, aby zneužívali moje meno za pár šupiek,‘‘ ozrejmil svoje vízie. Jediným tabu preňho zostáva alkohol. Na ten by sa nedal nahovoriť ani za nič. Naopak, plavky ani spodnú bielizeň nevylúčil. ,,Prečo nie. Videl som mnohé pekné fotky rôznych športovcov.‘‘

Trojnásobný držiteľ tohtoročných zlatých pukov a jeden z najsympatickejších slovenských hokejistov Ľubomír VIŠ˛OVSKŻ by bol pre reklamnú kampaň dobrým ťahom. ,,Neviem, či by som sa dal na niečo také nahovoriť, ‘‘ zauvažoval obranca národného tímu a kráľov z Los Angeles. Samozrejme, rozhodujúci by bol typ reklamnej kampane, do ktorej by mal ,,Višňa‘‘ požičať svoje meno alebo tvár. ,,Asi by som nad tým musel dlho uvažovať. Posledne som mal publicity až priveľa,‘‘ narážal na situácie, keď si na ňom zgustol domáci bulvár a pravidelne plnil titulné stránky novín. Fanúšičky slovenského hokeja by však určite privítali, keby sa Ľubomír Višňovský predsa len dal na nejakú reklamu nahovoriť. Typ by určite nehral žiadnu rolu.


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Bude bitka Hrbatý - Kučera?
<< predchádzajúci článok
Pavlikovský s Pardavým si to namierili do MoDo