Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

09. januára 2013

Anna Gaja bola marketingový ťah, Košice speváčku využili



Obrat o stoosemdesiat stupňov. Po tom, čo sa na verejnosti prevalila informácia, že v rámci Otváracieho ceremoniálu Košice - Európske hlavné mesto ...



Zdieľať
nova hviezda internetu gaja Speváčka GajaFoto: Facebook/annagaja Jozef Kadela


BRATISLAVA - 9. januára - Obrat o stoosemdesiat stupňov. Po tom, čo sa na verejnosti prevalila informácia, že v rámci Otváracieho ceremoniálu Košice - Európske hlavné mesto kultúry 2013 (EHMK) vystúpi speváčka Anna "Gaja" Gajová, kompetentní začali konať. Stále však nie je jasné, či kontroverznú Gaju z programu naozaj vyškrtli.

Organizátori projektu označili číslo interpretky "romanticko-zimných" piesní za marketingový ťah. Trápilo ich, že síce majú v talóne niekoľko kultúrnych osobností, no odozva v médiách nie je dostatočná. Trinásť rokov starý videoklip manželky starostu košického Severu a člena dozornej rady Košice - EHMK 2013 teda prišiel vhod.

"Pri príprave Otváracieho ceremoniálu sme rozmýšľali, ako poňať mediálnu kampaň tak, aby zasiahla čo najväčší okruh ľudí. Mali sme dve možnosti. Použiť veľké množstvo verejných prostriedkov na reklamnú kampaň, čo sme si nemohli dovoliť a v tejto dobe sme to ani nechceli. Alebo vymyslieť marketingovú akciu, ktorá by kvôli pochybnostiam o korektnosti výberu účinkujúcich či politického pozadia rozprúdila verejnú diskusiu. To sa nám aj podarilo," uviedol šéf projektu Košice 2013 Ján Sudzina.


Gajino hopkanie v klipe Láska v daždi zaúčinkovalo a na internete vyvolalo búrlivé reakcie.

"Svedčí o tom zvýšený záujem médií a tej časti umeleckej obce, ktorá sa považuje za najprogresívnejšiu. Na portáloch sociálnych sietí spustili kampaň, čo spôsobilo nebývalý záujem o program Otváracieho ceremoniálu a návštevnosť webovej stránky prekonáva v týchto dňoch všetky rekordy. V priebehu pondelka sme zaznamenali takmer 5000 návštev a verejnosť sa začala intenzívne zaujímať o program Otváracieho ceremoniálu Košíc – EHMK 2013. Sme veľmi radi, že pani Anna Gaja prejavila nadhľad a pochopenie pre našu akciu," dodal Sudzina.

Blamáž, ktorá obchádzala kultúrne Košice v súvislosti s Gajou, však úplne zažehnaná nie je. Mnohí diskutujúci na internetových fórach zviditeľnenie projektu týmto spôsobom odsudzujú.

"Preboha, to kto toto vymýšľa? Chceli ste ju tam dať, ale videli ste, že ľuďom sa to nepáči, tak aby ste to zamaskovali, tak ste si vymyslel, že to bola len reklamná kampaň? To kto má tomu akože uveriť?" píše Rudolf Brösztl pod oficiálnych stanoviskom organizátorov na stránke kosickespravy.sk.

Video: Anna Gaja Gajová





Rozruch okolo prestížnej udalosti organizátorov potešil. Teraz môžu svoj čas venovať najmä príprave akcii a ďalšej informačnej kampani.

"Projekt Košice 2013 naštartoval v našom meste transformačný proces. Okrem toho sa nám podarilo Košičanom ponúknuť svetových umelcov ako napríklad francúzskeho architekta Dominique Perraulta, amerických hudobníkov Franka Londona a Paula Shapira, či režiséra Emira Kusturicu. V roku 2013 chystáme ‚doniesť‘ ďalších svetových umelcov, medzi ktorých patrí Gyula Kosice či Tokijský metropolitný symfonický orchester," doplnil svoje slová Sudzina.

Či sa medzi hviezdne mená svetových umelcov vmestí aj pár nôtivých piesní manželky starostu a člena dozornej rady EHMK Mariána Gaja, zostáva nateraz otvorené.

Vyjadrenie speváčky Anny Gajovej na sociálnej sieti

"Malé vysvetlenie. Môj 13 rokov starý videoklip "Láska v daždi" sa natáčal presne pred 13 rokmi v Bratislavských filmových štúdiách na Kolibe, ktorá ako jediná a prvá na Slovensku mala vtedy kľúčovacie pozadie, na ktorom sa to celé filmovalo......tlačil nás čas a zmluva, a financie..... Tamojší ľudia ma tam nalíčili, učesali a obliekli, ich argument: " To je dobré, to je dobré, to sa upraví v počitači." Ja som sa snažila nerobiť problémy a v pohode to natočiť. Skutočnosť, že dnes po 13 rokoch vyzerám mladšie a lepšie ako vtedy nastajlovaná ľuďmi na Kolibe, mi príde vlastne ako kompliment."

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Na slovenský trh sa mohla dostať nebezpečná kozmetika
<< predchádzajúci článok
V noci úradoval podpaľač, v Báči zhoreli dve autá

Anna Gaja bola marketingový ťah, Košice speváčku využili - diskusné fórum čitateľov

to sú teda novinky9.1. 16:53:17