Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

AT&T oslavuje pätnásť rokov pôsobenia na Slovensku



AT&T* začínalo podnikať na Slovensku pred pätnástimi rokmi s niekoľkými desiatkami ľudí. Dnes má v dvoch mestách štyri centrá s vyše tritisíc ľuďmi. Dizajn riešenia siete, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 11. decembra (WBN/PR) - AT&T* začínalo podnikať na Slovensku pred pätnástimi rokmi s niekoľkými desiatkami ľudí. Dnes má v dvoch mestách štyri centrá s vyše tritisíc ľuďmi.


Dizajn riešenia siete, zabezpečenie dodávky zariadení a dohľad na ich úspešnou inštaláciou v rôznych krajinách sveta je iba jednou z úloh, ktoré riešia zamestnanci firmy AT&T na Slovensku. AT&T je lídrom v oblasti poskytovania služieb pre veľkých zákazníkov, okrem iných aj nadnárodných spoločností nachádzajúcich sa na šiestich kontinentoch.

Aj o tom je neustále rastúci trend postupného rozširovania M2M technológií a potrebe ich vzájomnej komunikácie "Naša sieť sa bude vyvíjať. Dátové toky budú čoraz viac založené na prenose videa. Dátové úložiská aj spôsob práce s dátami prejdú virtualizáciou. Aj naši zákazníci zmenia svoje očakávania vo svetle globálnej expanzie a požiadaviek súvisiacich s mobilitou, bezpečnosťou a virtualizáciou," vysvetľuje Eric Loeb, viceprezident spoločnosti AT&T pre medzinárodné vonkajšie vzťahy.

"Keď sme otvárali v roku 1999 prvú pobočku na Slovensku, nečakali sme, že by sme jedného dňa mohli mať na Slovensku tisíce zamestnancov. Profesionalita, nasadenie, podpora a zmysel pre tímovú spoluprácu sú atribúty našich kolegov, ktoré si naši zákazníci vážia,” hovorí Eric Loeb. "Sme presvedčení, že sa nám s našimi slovenskými kolegami podarí zrealizovať ešte veľa zaujímavých projektov," dodáva.

AT&T pôsobí na Slovensku už pätnásť rokov a zabezpečuje podporu potrieb nadnárodných spoločností v rôznych častiach sveta v oblasti hlasu, dát a videa. Viac ako 3000 ľudí pracuje dnes na štyroch miestach - v pobočke v Košiciach a v troch centrách v Bratislave. Dnes spoločnosť zamestnáva technických odborníkov a projektových manažérov špecializujúcich sa na dodanie vysokokvalitných služieb s pridanou hodnotou a komplexných riešení v oblasti prenosu hlasu, dát a videa pre nadnárodných zákazníkov.

Bratislavské pobočky sa stali súčasťou globálnej siete zákazníckych centier spoločnosti AT&T, ktoré sídlia napríklad v Singapure, Veľkej Británii, Austrálii a Japonsku. Centrum v Košiciach sa špecializuje na dizajn a konfiguráciu sieťových zariadení, správy sietí a riadenia dodávok služieb pre veľkých klientov.

"Škála našich aktivít sa za roky nášho pôsobenia značne rozšírila, čo si vyžaduje dostatok vzdelaných a motivovaných zamestnancov. Uvedomujeme si, že naši ľudia sú najhodnotnejšou devízou našej spoločnosti a preto do nich neustále investujeme. Snažíme sa rozširovať ich kompetencie prácou na nových zaujímavých projektoch a vytvárať tak pracovné prostredie s dobrou perspektívou kariérneho rastu v jednej z popredných globálnych spoločností na svete,” hodnotí pôsobenie spoločnosti na Slovensku Gabriel Galgóci, generálny riaditeľ slovenskej pobočky AT&T.

*Produkty a služby spoločnosti AT&T poskytujú a zabezpečujú dcérske a pridružené spoločnosti AT&T Inc. pod značkou AT&T, nie pod značkou AT&T Inc.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Aj z odmien na konci roka sa uhrádzajú riadne odvody
<< predchádzajúci článok
E-Group vloží 100 miliónov eur do energetických projektov v zahraničí