Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

14. júla 2016

Atraktivite Bratislavského kraja pomôžu ríbezle, husacina či pivo



Atraktivitu Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) by mohli pomôcť zvýšiť ríbezle, husacina či pivo. Kraj totiž na tento rok plánuje v rámci podujatí pre domácich ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR
Bratislava 14. júla (TASR) – Atraktivitu Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) by mohli pomôcť zvýšiť ríbezle, husacina či pivo. Kraj totiž na tento rok plánuje v rámci podujatí pre domácich i zahraničných návštevníkov podujatia aj práve s týmito produktmi. "Staronové produkty vychádzajú z histórie, tradície a majú potenciál, aby sem prilákali ľudí," uviedol na dnešnej tlačovej besede výkonný riaditeľ Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Lukáš Dobrocký.


Kraj v tejto súvislosti v sobotu 16. júla oživí tradíciu ríbezlí a produktov z nich na podujatí na Devíne. "Devín je destinácia, ktorá má úplne všetko, čo turistická destinácia má mať. To znamená dobrú dostupnosť z dvoch strán. Môžete prísť loďou, je tam monumentálna historická atraktivita, ktorou je hrad Devín, nachádza sa tam hotel. A smelo môžeme povedať, že Devín bude mať aj svoj produkt, ktorým je ríbezľa," povedal Dobrocký.



Ďalším propagačným produktom má byť husacina, keď sa kraju podarilo v spolupráci s obcou Slovenský Grob a podnikateľmi združenými v cechu husacinárov vytvoriť "marketingovú strechu" s názvom "Kráľovstvo husaciny". Jej cieľom je ukázať, že husacina nie je len pre bohatých, ale je dostupná pre všetkých a oplatí sa ju ochutnať. Spojiť sa to dá napríklad s ochutnávkou vín v neďalekých mestách a obciach ako Modra, Pezinok či Svätý Jur alebo s prechádzkou vo vinohradoch.

Tretím produktom je pivo, a tak kraj v spolupráci s Bratislavským okrášľovacím spolkom chystá na október Oktoberfest so zameraním predovšetkým na menšie pivovary. "Samotné tieto podujatia nemajú až taký význam, ale keď si ich dáte dokopy s tým, čo má každé mesto, tak sa z bratislavského regiónu stáva destinácia, ktorá môže vzbudzovať záujem u viac ľudí," myslí si Dobrocký.

V rámci projektov však kraj nezabúda ani na víno, a tak tento rok pripravuje aj projekt Take a Ride for the Best Slovak Wines. V rámci neho autobus z bratislavského osobného prístavu prevedie účastníkov celým Malokarpatským regiónom, chýbať nebude ani ochutnávka vín. Prvá sezóna sa začína v sobotu a potrvá do decembra.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Obama si pripomenul rok od uzavretia jadrovej dohody s Iránom
<< predchádzajúci článok
Správa OSN kritizuje obe strany ukrajinského konfliktu